12 .ako si to zistil ?

58 5 0
                                    

Keď som to zjedol tak som sa pozrel na kirishimu ,,dik asi ? " On sa usmial ibaže to už padol a ja sa začal smiať bolo to hrozne smiešne ,,auw" ,,nebuď ako malí " potom si už iba sadol ,,a ešte dik že môžem byť stebou ináč by som mal s tím princom " on na mňa nechápavo pozrel ,,ten čierno vlasy čo sme stretli " stále sa na mňa tak isto pozeral a iba otočil hlavu na bok ,,ahh! Nerieš to " ,,Okey " vážne ?!

Takto sme boli vonku až do asi deviatej ,,takto budeme chodievať aspoň týždeň jasné ? "Povedal som mu ja nebudem s dabim ,,jasné ! " potom som išiel späť na zámok Kiri ešte povedľa že tak bude spať tam kde spal doteraz zajtra ho pozveme spať k nám
,,Oh kacchan už si spat ? Ako bolo ? " Opítam sa ma deku ktorý akurát stál pri dverách aj s todorokim a išli tiež dovnútra ,,fajn lepšie ako s dabim " pozrel som sa na todorokiho ,,sorry viem je to tvoj brat a ... " Ani som to nestihol povedať a on ma prerušil ,,pohode viem aký je " potom sme všetci traja išly do vnútra ,,a vy ste boli kde ? " ,,Bol som s todorokim za mojou mamou a tak " ,,neverím že deku si našol niekoho skôr ako ja " on sa na mňa aj s todorokim pozri nechápavo ,,nie som blbý viem že niečo máš s todorokim " on začervenal až moc a neverte ale aj todoroki sa trošku červenal ,,a-ale ja s t-todorokim n-nie som a ani n-nemozem on je princ a ja n-nie plus on už má n-niekoho kdo si ho m-ma zobral " ako vážne ? ,, takže to je takto todoroki si ma niekoho zobrať je to baba že ? Ale ty ju nemáš rád a ani ona teba pretože sa jej niekdo iný páči a keďže to bude asi už dlho tak sa jej niekdo páči z kráľovstva takže tam chodieva za ním alebo ňu ale robíte sa že ide za teboua a ty si na chalanov a páči sa ti deku a teraz spolu tajné ste mám pravdu ? " Deku otvoril pusu ,,presne " povedal todoroki tiež trošku prekvapene ,,ako ? Ako si to vedel kacchan " heh ,, za to že som zavrety v izbe neznamená že nič neviem a ešte to ide aj na vás vidieť a to ostatné mi bolo logicky " ,,a-aha " ,,ináč prečo Bakugou ti hovorí deku a ty jemu kacchan " ,,bohužiaľ poznáme sa od malička a my sme si dali prezivky " deku sa na mňa pozrel urazene a mne to bolo jedno ,,aj tebe môžem dať bude IceHot " ,,ináč kacchan ako to že máš takú dobrú náladu ? " ,,Mám dobrý deň " to bolo posledné čo som povedal nemusia vedieť o kirim počkať od kedy mu hovorím Kiri !?

Išiel som k sebe a zavrel ľahol som si na posteľ a začal rozmislať s kirim je mi fajn je milí aj keď nie je odtiaľto je možné že ho mám rád ? Ak áno tak to bude problém ja som princ a mám si zobrať dabiho aj keď nechcem ale ak to prikázal kráľ tak musím keďže tu " nikdo "nevládne ach bože to bude hrozne javí nechcem

Snažil som sa zaspať a to sa mi aj podarilo na asi minútu hneď mi padlo do hlavy keď som zmienil že zabijem vsetkych drakov a všetkých čo s nimi majú spoločné tak sa choval divné vtedy v jaskyne možno pozná niekoho kdo má rád drakov alebo niekdo z jeho rodiny ináč ja o jeho rodine ani nič neviem

Potom som už iba spal bol som po dneskajšku unavený

Nenávidím Drakov ! (Kiribaku) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat