Ş:seviyorum ben seni selim.
S:olmaz şebnem olmaz
Ş:neden ama?
S:şebnem abin benim en yakın arkadaşım.senin en yakın arkadaşınla sevgiliyim ve seni sevmiyorum.
Ş:biliyorum kainat la en yakın arkadaşımla sevgilisin ama..
S:ne aması şebnem saçmalama olmaz.sen şimdi saçmalıyosun.abin yusuf seni görürse gebertir.hem kainat a ihanet edemezsin.
Ş:ben senin için herşeyi göze aldım.hem senden 1yaş küçüğüm.
S:yaş zaten sorun degil kainatta benden 1yaş küçük ama ben kainat ı seviyorum.
Ş:òzür dilerim.
S:tamam bu olayı yaşanmamış sanıyorum ve açmıyosun bu konuyu tamam mı ?
Evet kızın kalbi paramparçaydı.temiz kalbinde beslediği tertemiz duyguları sunmuştu genç adama amaa.herneyse o bunu haketmemişti.kalbi bunu demesede paramparça olsada sadece şunu dedi:
Ş:tamam.
Ve şebnem abisinin yanına selimse kainatın yanına gitti.selim hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu işte bu kızı mahvediyordu.
Yusuf:kardeşim şebnem bişey mi oldu tatlım he?
Kız iyi değildi kırgındı küskündü üzülmüştü paramparçaydı.ama dudaklarından sadece şu döküldü.
Ş:iyiyim.
Aslında iyi değildi sadece BİTİKTİ..
4 gün sonra
Aaaaaa.sevinçli kızın gözleri ışıldıyordu mutluydu hemde çok o kişi kainat tı.kainat yine küçük bir çığlık atıp şebnemin odasına girdi.
Şebnem korkmuştu.sorar gòzlerle kainat a baktı.K:şebneeeeem.
Ş: noldu kainat!
Şebnem meraklı gözlerle kainat a bakarken sadece bir cümle dünyayı başına yıktı.
K:selim bana evlenme teklifi etti.
Şebnem o an ne düşündü derseniz eğer.hiçbirşey.evet evet hiçbirşey.çünkü o an bedeni işlevini yitirmişti.
K:eee şebnem bişey demiycekmisin?
Ş: ya yani sen daha 21 yaşındasın. Hem okulun daha bitmedi. Ya yada ailen kabul ettimi.
K:şebnem dur bi nefes al.biz birbirimizi seviyoruz bu yeter.ve burda newyork da yapmiycaz dugunu istanbulda yapıcaz o yüzden bi kaç güne istanbula gidip herşeyi halledicez düğün işlerini ben sana videoları atarım.
Şebnemin cevap vermeye hali yoktu.sadece kafa salladı.kainatsa yine neseli neseli odadan çıktı..
O gün gelmişti.kainat ve selim uçağa binip istanbula doğru yol almışlardı.şebnemseee herneyse onu şu anda hiçbirkimse anlatamazdı.
Evet evet aylar geçmişti kainat onu hiç aramamıştı.şebnemse o kadar cesaret bulamamıştı.ne yqpacağını biliyordu istanbula gitmekk.....Meraba wattpad i bırakıcam dedim ama olmafi sizi birakamadim.diger hikayemde finali beyenmediginiz icimde kaldi o yuzden bu hikayeyi gerçekten şebsel yapıcam.ve bolumde baya iyi oldu ve uzun sizleei seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBSEL YENİ BEN
Romanceş:seviyorum ben seni selim anla beni lütfen. s:olmaz şebnem olmaz anla beni