Evet evet aylar geçmişti kainat onu hiç aramamıştı şebnemse cesaret bulamamıştı ne yapacağınì biliyordu istanbula gitmek
Şebnem bu düşünce ile yatağından fırladı.düşündü ne için istiyordu istanbula gitmek kainat içinmi yoksa selim mi? Eline geçen kırmızı valizin içine eline ne geliyorsa attı.hemen bi uçak bileti aldı.ama unuttuğu bişey vardı abisi yusuf.bu düşünce aklına gelince duraksadı.yavaş adımlarla salona indi.abisi yine gòzlerini tavana dikmiş bakıyordu.şebnem abisinin ònüne geçip:
Ş:tavanla bakışmanı böldüm kusura bakma abicim ama ben bişey istiycem senden.
Şebnem düşündü abisi son iki aydır mutsuzdu.bi iş gezisine gitmişti döndüğündede böyle olmuştu.abisi şebneme nereye gittin bile diyememişti çünki artİk eski abisi değildi zira yerini hırçın bi adama bırakmıştı.şebnemin düşüncelerini abisinin sesi bòldü.
Y:ne var şebnem.
Yine itici davranıyordu işte.ancak nedeni ise belirsiz..
Ş:abicim ben biraz tatile gitmeyi planlıyorum.
Şebnem merakla abisinin ne diyeceğini bekliyordu.
Y:ne halin varsa gör.
O an şebnem sevinememişti bile.abisi neden ona böyle davranıyordu.
Ş:abi ben sana ne ya-
Şebnem cümlesini tamamlayamadan abisi kapıyı çekip çıkmıştı bile arkasında kalan kırık masum gözlere aldırmadan..
Şebnem yukarı çıktı valizine birkaç şey daha koydu.etrafına bakarken aynada kendi gördü baktı.4 ay önce selim ve kainat istanbula giderken saçları kısa kıvırcıktı şimdi ise uzun düz kahverengi uçları ise sarıydı.4 ay önce hiç mi hiç bakım yoktu şimdi ise gayet bakımlı gòrüyordu evet evet güzeldi ama 5 ay önce kalbi paramparça değildi.aynadan gözlerini aldı yetişmesi gereken bi uçak vardı.Uçak yeni kalktığı sırada şebnem yine düşüncelere daldı.abisine veda bile edememişti yada nereye gittiğini bile sormamıştı.herneyse şimdi istediği uykunun sıcak kollarına kendini atmaktı........
Şebnem düşündü yakın arkadaşı kainatı nerede bulabilirdi.uçaktan yeni inmişti şebnem.cesaret etti ve ara düğmesine bastı.
K:alo?
Ş:alo kainat benim şebnem.
K:efendim
Kainatta soğuk davranıyordu hey hey hey neler oluyordu?
Ş: kainat ben istanbuldayım biliyorum yeni evlisini-
Şebnem sözünü bitirmeden kainat adresi verdi ve telefonu kapattı.
Tam tamına iki saat geçmişti sora sora bağdat bulunur tamam ama kaç saatte bulunur?ama şimdi kapının önündeydi kapıyı çaldı kapıyı ağlamaktan gözleri şişmiş yorulmuş hayattan bezmiş bir kainat açtı.
K: geç içeri.
Şebnem içeri geçti heryer dağınıktı oturmak için koltuktakı peçeteleri itti oturdu.kainat gelip yanına oturdu.
Ş:neoldu kainat?
Bunu demesi üzerine kainat kafasını şebnemin omzuna gömüp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.pesetti ve anlatmaya başladı.
K:şebnem selim beni terk etti.bırakıp gitti hemde evlenmemize 1 ay kala.
Ş: ne neden ama.nerde şimdi selim
K:şebnem şimdi o......bi mafya.
Meraba arkadaşlar gzl bi bolum oldu diye dusunuyorum yorumlar ve voteler yukselirse bolumleri daha heycanli ve uzun yapicam çok az gelmiş sınır koyuyorum.
10 yorum
20 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBSEL YENİ BEN
Roman d'amourş:seviyorum ben seni selim anla beni lütfen. s:olmaz şebnem olmaz anla beni