𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 - 𝓸𝓷𝓮

314 25 11
                                    

Begining

Hanja lalram chu hlimna hirl in a khata, tute pawh chuan numa ti takin hun an hmang a. Kawt thlerah te chuan hla sa in naupan hote chu an lam kual a. Mipui te chuan hlim leh lawm takin hun an hamng a.

Lal in chhunga awmte pawh an bang biklo. Lal ina hnathawk te, a te bet atanga lian ber thleng chuan an hmel ah nui hmel a awm a. An nui a hlim hna a thawk a. Midang zawng zawng aia hlim an la awm cheu chu chu Hanja lalram awptu Han lalnu leh lalpa te an ni.

Hlim lo thei ani lo,  vawin hian an nun timawi tu leh tinuam tu, an rakachak an lei rohlu Princesa Linn, Princess Park Han Linn lo pian ni a ni miau a. Lalnu leh lalpa chuan an fa pahnih na atan fanu duhawm tak Linn tih a hming an phuahsak chu an nei a.

Princess chu hmeichhe hmeltha tak, duhawm tak , zaidam tak leh ngilnei tak ni turin a sei lian a. A hmeltha in a hlei tling em em bawk a. Mi hmuh ah inlan tam ngailo mahse amah hmu thei chhin  tawh chuan a hmelthat zia leh a duhawm zia an sawi chamchi thin. Hmelthatna leh duhawmna ringawt lo pawh that na tam tak a nei bawk chuan midang rilru a la hle bawk a. Lem ziak thiam tak a nih bakah a zai thiam em em a.

A lem ziah te chu an lalram chhungah chuan mipuite hmuh theih turin an tar chhuah thin bakah Korea lalram hrang hrang te a fangkual thei hial thin a. Royal events awm changa a zai thin te chuan a en tu leh ngaithla tu te chu mumang ramah a chen tir thei hial thin. An kham lo in a perform leh hun an nghak hlel em em thin.

• Princess Linn •


"Princess princess" tia ka room kawngka a rawn kik dawt dawt thawm ah chuan chiang em em mai hian ka harh.

Ahh ka van hne tak ka mutui sin le.

" ka la mutui " tih pahin ka inlet a mutthilh chhunzawm leh chu ka tum a. Mahse Soojin bawk chuan ka kawngka chu a rawn chum leh a.

Soonjin hi ka tiantha tak nih bakah ka pa King Of Han in ka mamawh ka lamna ber leh min buaipui ber tu ni turin a dah a. A nu Mrs. Sung pawh hi ka nu leh pa te enkawl tu ber a ni bawk. An nufa hian kan chhungkaw zing ami ang maiin kan en a. Kan inhmangaih tawn in kan in ngaina tlang em em a ni.

Kum 9 ka nih in Soojin nu leh pa hi lal inah hna thawk tura lak anih a. Soojin hi a rawn hruai tel thin a chuta tanga inhre chho tawh ka ni a, ka hun tam zawk chu a hnehah ka hmang ani. Ka nu leh pa te ai mahin ka ngaina zawk niin ka hria.

" princess! " vin zetin min rawn au a.

Ani chiah hi kha tiang awki a mij be ngam awmchhun ani. Ka thiante ber ani miau a. Peihlo deuhin ka tho a kawngka lam ka pan a,  ka hawn sak a. Kawngka ka hawn rual rual chuan rang mang khengin room ah min nawr lut leh a ka thawnhnaw dahnm naah a kal nghal a.

" hmanhmawh a ngai hmanhmawh a ngai! " ti char char chungin ka thawmhnaw hak tur chu a zawng nghal zung zung a.

" Princess va inbuai rawh i tlai dawn a nia! "

Princess a ti let ta!
Ka thiantha anih vang ngei ni ka title a min auh hian ka duhlo.
Ka hming Linn ti hian min au mai se ka duh thin.

" Ninawm " zawi tawk in bathroom lam chu ka pan a.

Mikhual pawimawh neih dawn vang maiin ka tel ve kher hi ngai maw le! Hne awm. Ka awmdan engkim hi lehkhabu a ziah tum ni awm tak hlawm hian min enchik peih a.

𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼 𝓛𝓲𝓷𝓷  { 𝑱𝒌 𝑭𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏\ 𝑴𝑰𝒁𝑶 𝒗𝒆𝒓. }Where stories live. Discover now