• Jungkook •Kawnge a kal a nge le? Ka ngaituah khawp mai, A tha ang em? Inah him takin a thleng ang em? A ke a tina bawk si a zanah amah chauh leh nghal in a kal chhuak chu ani si a.
Kan haw hnuah in ruak bawkin min nghah chu ka ring tawhlo a sin le. Kan chhuah lawk hlana in lo kal a tum ani tih chu hria i la kawi dangah mah ka kal san lo ang. A in awmna tal hria i la chuan him takin a thleng em tih tak ka chian tur a nia mahse a awmna pawh ka hre si lova.
Linn hi lo neitu fanu ani i ti ani lawm ni? "
" chu chu eng atan nge i tih"
A thil ken chu min pe a min thawng kher mai. Lo neitu fanu in ziak leh chhiar a thiam a maw? Linn ka lakah thil thup i nei zawk em ni? Ni lo! Engmah a thup lovang a pa hian lal a tihlawm em avangin Linn hian lehkha a zir te pawh a ni thei a sin!
• Princess Linn •
Tianga awm tur hi ka ni lo sin le! Ka nu leh pa ten min hre chuak ta se engtin tak awm ang maw, hmelhriat loh tlangval pahnih in ah Han lal fanu ka awm chu a ni si a! Min hretu thenkhat in ka haw kawngah hian min hmu ta se? Lalpa leh ka chhe vek a ni mai!! Ka pheikhawk chu ka bun mawlh mawlh a, ka ke chu la na hle mahse khawmuang thei ka ni lo Jungkook leh a thianpa Taehun tih e maw mi kha an lo let leh hma ngei ngein ka let leh a ngai.
An hriat loh laia a kal bo deih tur chu hreawm ka ti in min lo buaipui na rulhlet dan mawi lo tak ani tih pawh ka hria. Tih theih dang ka nei tawhlo min ngaidam rawh aw Jungkook , ka tlai tawp dinner ei naah chuan tu te pawh min zawngin an mangang tawh hlawm ngawt ang. Chuan ka hriat chiang em em chu ka nu leh pa te ka chungah an thinrim dawn hle ani tih pawh ka hria. Min ngaihtuah vanga thinrim angah in lo ngia ang nge haha ani lo an mikhual te hmaa an mualpho an hlauh avang baka thinrim an ni dawn lo la chiang hle bawk!
Room ka chhuahsan chuan engmah sawi lova kal tawp chu tih awmloh ani tih ka hre chiang tulh tulh a, kawngka ka thlen hma chuan ka let leh a thu zial hnut chhiah na turin eng thil thil emaw ka zawng a. Ka zawn kual na lamah ka tlai belh dawn tih pawh ka hria mahse engmah sawi lova kal chu ka duhlo.
Lawk!
Jungkook hi sa peltu fapa a nia engtin nge ziak leh chhiar a thiam theih ang?
Aaahh.. A thainpa?? A thianpa khan a thiam ang em le??Kitchen ah chuan ka kal a chem te chu la in thing tuah tur zing ami a phek ber chu ka la a " ka lawm e" tih te mai hi ka kher a, kher a har phian leh nghal! Ka tih zawh chuan dawhkan ah an hmuh theih turin thing phek chu ka dah a. Lalpa tu zawk zawk emaw tal hi ziak leh chhiar an thiam theih nan ka rawn dil e! Tiin ka chhuahsan nghal vat a . Ka tlan thui hma chuan Jungkook chhen na in chu ka en let leh a
" zanin a ral chuan engtik ah nge kan in hmuh leh ang tih ngaihtuah reng bak chan tur kan nei tawh lovang, Jungkook engkimah khan ka lawm e, i rin phak bakin hlimna min pe ani tih hi vawikhat tal hrilh che ka chak, mangtha le"
Ka ke chu na hle mahse ka theih tawpin ka tlan a ka ke pem lai atang chuan thisen tlen a rawn la chuak tih pawh ka hria chawl thei ka ni lo ka tlai tawh lutuk, a theih anga rang a ka thleng lo anih chuan ka hremna tawh tur chu a in belh chhah ani.
Minute 10 vel chawl lova ka tlan hnuah chuan lal in chu ka tleng a vanneih thlak takin ka room chu tluang takin ka thleng thei mai a. Mahse....thawk pawh ka lak hma chuan kawng khar ring taka in hawng ri chuan min tiphu zawk a, ka nu thinrim awka vin chuan a chhunzawm nghal bawk. Huphur tak chungin an lam chu ka hawi a an ni chuan an luak ka tichuak emaw ti tur khawp a hmel tuihnai lo tak mai in min en a. Ka nu chu insum zawk lovin ka hnaah rawn kal in ka hmai ah min rawn beng a.
YOU ARE READING
𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼 𝓛𝓲𝓷𝓷 { 𝑱𝒌 𝑭𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏\ 𝑴𝑰𝒁𝑶 𝒗𝒆𝒓. }
Hayran Kurgu" 𝓴𝓪 𝓽𝓪 𝓲 𝓷𝓲 𝓪 , 𝓲 𝓷𝓲 𝓻𝓮𝓷𝓰 𝓫𝓪𝔀𝓴 𝓪𝓷𝓰" "𝓴𝓮𝓲𝓶𝓪𝓱 𝓪𝓿𝓪𝓷𝓰𝓲𝓷 𝓲 𝓽𝓾𝓪𝓻 𝓴𝓪 𝓹𝓱𝓪𝓵𝓵𝓸 , 𝓴𝓪 𝓽𝓲𝓱 𝓽𝓲𝓻 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓵𝓸 𝓬𝓱𝓮 " "𝓚𝓪 𝓽𝓱𝓪𝔀𝓴 𝓽𝓪𝔀𝓹 𝓽𝓱𝓵𝓮𝓷𝓰𝓲𝓷 𝓲 𝓽𝓪𝓷 𝓴𝓪 𝓫𝓮𝓲 𝓪𝓷𝓰 ! 𝓚𝓪 𝓽𝓲𝓪𝓶...