Kaybolan Sessizlik

64 1 0
                                    

  Yola Çıktık Üniversitenin dış görünüşü çok korkunçu sanki yıllar önce terkedilmişti,Üniversitenin içine girdiğimizde ise her yer cesed kokuyordu,ama artık kaçmak için çok geçti.üniversitenin en üst katına çıktık söylenenlere göre küçük kız kırmızı balonunu yakalamak için burdan düşerek ölmüş ve cesedi tanınmıcak hale gelmiş,geceleri bu üniversitede dolaştığı söylenirmiş,biz bunlara inanmadık vede oturduk kırık bir masanın etrafına ruh çağırmaya tam başlarken alt kattan bi gıcırdama sesi geldi ardından bir çığlık hepimiz ayrılarak koştuk daha şimdiden korkmuştuk ama pes etmedik hemen masanın etrafına geçtik ve başladık ruh çağırmaya herkes gözünü kapadı vede o an odanın kapısı gizemli bi şekilde yavaşça açıldı ve "anne üşüyorum,yardım et" diye bir konuşma duyduk bir saat sonra bir iddaya girdik "buradan 3gün boyunca çıkmıcaz çıkan ise soyunarak fotoğraf çekilecek ve bu fotoğraf tüm paylaşım sitelerine gönderilecek" diye herkes kabul etti gece uyurken küçük bir kız sesi duydum "şşş beni duyuyormusun,yardımına ihtiyacım var yüksek bi yerden düştüm ve sanırım bacağımı kırdım" diye önce anlamadım ama sonra aklıma şu balonlu kız geldi tam arkadaşlarımı kaldıracakken bir çığlık daha duydum ve cam kırılma sesi...

 "Herkes kalksın!! Burdan Gidiyoruz!" dedim herkes güldü "fotoğrafı çok mu istiyosun" dediler ben ise iddayı tam unutmuştum olanları onlara anlattım inanmadılar hatta güldüler "böyle bişey olmaz olamaz çok saçma" dediler ama ben biliyordum ve de araştırmaya başladım.Bodruma gidişi buldum ayak sesleri duydum ama şarkı söyleyerek duymamazlıktan geldim önümden bir kedi geçti hemen peşinden koştum.Hastane gibi bir yere geldik "sanırım burası okul hemşiresinin odası"diye mırıldandım kedini kuyruğunu gördüm perdeyi açtığımda karşıma elleri kanlı bir kız çıktı "Benim annem senmisin"dedi öylece kala kaldım koşmaya başladım ama kız her yerden çıkıyordu sanki nereye gideceğimi biliyordu vede her kapının altından saçlar çıkıyordu....

2.Bölüm için Vote ve takip ediniz :D

SilenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin