Sessizliğin Son Adımları

40 2 1
                                    

  Korkmaya başladım kendimi bir odaya kilitledim ve geceyi orda geçirdim.Korkudan birşey yapamıyordum...Sonunda sabah oldu ve arkadaşlarımın yanına gidip onlara anlattım herzamanki gibi dalga geçtiler,bende bu olanların hepsini bir deftere yazıp unutmamaya çalışıyordum.bir elimi yüzümü yıkamaya gittim,musluktan kan akıyordu hemen musluğu kapadım ve ellerimi üzerime sildim her yer ölü cesed kokuyordu,"biraz burayı araştılaım"dedim.Herkes onayladı bu sefer önümüze birşey çıkarsa arkadaşlarımın onlarla dalga geçmediğimi görmelerini isterim.Aradan 1saat geçti karşımıza birşey çıkmadı vede salona geçip oturduk.

       Üst kattan duvara vurma ve ağlama sesleri geldi.Bu bir fırsat olabilirdi herkesi kaldırdım"kalkın yukarı katta birşeyler oluyor" ve fenerlerimizi alarak yukarı çıktık odanın kapısını açtığımızda sadece açık bir pencere vardı vede arasına sıkıştırılmış bir kağıt.kağıdı açtığımda içinde saçma bir karalama vardı.Hemen kitabın arasına koydum ve "of be boş yere korkmuşuz pencere açık kalmış" dedim herkes bana şüpheli bir şekilde "tamam"dedi ve uyumaya gittik.sabah olduğunda David ortalıkta yoktu her yerde onu aradık ama çok geçti "sanırım ölmüş"dedim ve herkes bana doğru baktı hep bir ağızdan "bu senin suçun!!"dediler."ben naptım"dediğimde ise "bizi buraya sen getirdin senden nefret ediyorum" dedi Jeniffer vede odadan gitti.Şimdi ne yapacaktım derken avizenin üzerinde duran kağıt parçasını gördüm hemen onuda alıp defterimin arasına koydum."bunlar bir işaret sanırım" dedim kendi kendime sonra David in sesini duyduk "Çocuklar bodrumdayım bu şey herneyse beni buradaki sandalyeye bağladı"dedi sesi ağlamaklıydı belliki çok korkmuş hep beraber bodruma inerken bodrumun kapısı sertçe kapandı en azından fenerlerimiz cebimizdeydi derken içindeki piller düşmüş yada bitmiş şimdi ne yapacaktık...

her vote de yeni bölüm gelecektir iyi okumalar lütfen takip ediniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SilenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin