Aerin yang baru sahaja habis class potions ingin terus balik ke common room.
"Mandi, tuka baju dulu baru makan." Kata Aerin
Dalam perjalanan ke sana, ramai pulak students yang lain.
Kebanyakkan dari golongan pelajar yang minor.
"Asal sesak pulak eh kawasan ni selalunya tak." Kata Aerin
Aerin menunggu giliran untun naik ke tangga disebabkan keadaan agak sesak.
"Maybe time ni semua class dah habis waktu kot." Aerin membuat andaian sendiri
Di bahagian tangga terdangatlah sesak sehingga berhimpit-himpit.
Tiba-tiba seseorang telah melanggar bahu Aerin dangan kuat membuatkan dia hilang imbangan.
Aerin memejam matanya dan bersedia menerima apa-apa kesakitan yang bakal dirasai sekejap lagi.
Dia tumbang ke belakang namun seseorang sempat menangkapnya.
Aerin sergera membuka mata dan dia dapati Sungjae menangkapnya dari jatuh.
"S-Sungjae..?" Kata Aerin
Sungjae hanya diam dan memandang mata Aerin.
Aerij ingin bangun semula. Namun, seseorang telah menolak Sungjae dari belakang membuatkan mukanya dekat dengan Aerin dan mereka terkiss.
Aerin membulatkan matanya.
Dia automatik bangun dan menolak Sungjae jauh darinya.
Suasana agak awakward antara mereka.
Aerin memandang kawasan sekeliling memastikan tiada sesiapa yang perasan apa yang berlaku tadi.
Kemudiannya dia memandang Sungjae yang turut kaku.
Aerin terus mengambil langkah besar dam lari dari situ.
Habis merah mukanya.
YOU ARE READING
☑️ ᴛʜᴇ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴏʀʟᴅ
FanfictionMULTIFANDOM AF : Completed ✔ Welcome to UNDERWORLD Tahniah anda dimasukkan ke college ini Belajar sehungga tamat pengajian Dan anda akan dibawa pulang ke DUNIA ASAL ANDA.