20 hodín v lietadle. Skoro som zošalela. Ale tie zážitky budú stáť zato, ja to viem. Už sme sa ubytovali a čakáme na taxík ktorý nás povezie do centra Sydney kde sa dnes rozhliadneme. Koncert je až v štvrtok a keďže dnes je Pondelok tak máme kopec času pre seba.
***
Dnes sme boli na obede a na menších nákupoch ako to nazvala Sofia ale vyzerá to tak že si pôjdeme kúpiť aj kufor na viac pretože tie veci nemáme kam dať už teraz. Už presne viem čo si oblečiem na koncert. Ideme sa okúpať, napapať, obliecť a namaľovať a potom vyrážame do kina. Tera vybrala Frozen. Videla som to asi 2x ale v kine ešte ani raz. Obliekla som si áčkovú sukňu do pása ktorá bola čierna a ktomu som si dala pásikovaný čierno-biely crop top no nebolo mi vidieť ani kúsok brucha kôli tej sukni. Na nohy som si dala sandálky ktoré som si dnes kúpila a celé som sa to snažila oživiť červeným rúžom a tiež červenou kabelkou. Po kine sme išli do baru kde si baby objednali niaky alkohol. Ja nepijem, nepotrebujem to a ešte nikdy som nebola opitá. Cestou domov som ich samozrejme musela ťahať ja.
***
Vstala som celkom skoro a tak som sa išla trochu poprechádzať po okolí hotelu. Celý deň mám vlastne pre seba pretože ako poznám dievčatá tak tie budú spať tak do 3 minimálne. Išla som len na pláž pretože som vedela že bude zbytočné ísť si poobzerať pamiatky bez tých 2 ožaniek. Le som ležala na pláži a rozmýšlala o všetkom.
***
Takže zajtra je koncert a ja sa už neviem dočkať. Na žiadnom som totiž ešte nebola. Celé dni sme si obzerali pamiatky v Sydney a všetko sme si fotili. Tú najkrajšiu fotku som potom pridala na instagram, no veď to poznáte. Dnes všetky 3 spíme na 1 posteli a dohodli sme sa na Disney filmoch a rozprávkach ktoré větky milujeme. Ale ja chcem zajtra vyzerať ako človek takže zaspím skôr ako baby. Je 11 hodín a my sme teraz vstali. Trochu na nás doľahla únava s toho večného chodenia. Nevadí koncert začína o 4 a musíme tam byť najneskôr o 3. Išla som nám urobiť ovocný nápoj ktorý by nás mal nakopnúť. A kým baby vstali išla som do sprchy. Potom sa spamätali aj oni a pochopili že zase nič nestíhame. Najprv som si urobila makeup, no dala som si na ňom záležať ale stále som vyzerala pomerne prirodzene. Potom som si z lufra vybrala svoje čierne skinny jeans a obyčajnú bielu blúzku ktorá mi bola dosť voľná a bola trochu dlhšia, aspoň mi nebude teplo. Vybrala som si svoje hnedé kožené kotníkové topánky a presne v tej istej farbe som mala aj klobúk. Všetko to bolo na Harryho štýl ktorý ja milujem. Terka mala na sebe sukňu a čierny crop top a Sofia zase boyfriend džíny a biely crop top. obydve ma už čakali pri dverách. "Vyzeráš skvelo Stylesovi sa budeš páčiť." len som sa nad tým pousmiala. "Ste strašne zlaté že ste toto pre mňa urobili." "Vidíš zapamätaj si našu ochotu. Ideme tam aj napriek tomu že niesme directionerky." Prehlásila Terka.
YOU ARE READING
Different Directions (SK)
FanfictionChceš sa zabaviť a odtrhnúť od reality aspoň na malú chvíľku? ➡ Tak prečítaj aspoň 5 prvých kapitol