Keď sme prišli chalani spievali Happilly a pod pódiom stála Sophia. "Ahojte. Louis hovoril že prídete." " Ahoj ja som Terka a toto je Zuzana." Objali sme ju. A začala hrať Little Things. Vyzerá to tak že chalani si nás nevšimli. No hneď potom ako som to povedala nám Harry začal mávať. Potom nás zaregistrovali už všetci zaradom. Skúška už netrvala dlho možno takú polhodinu. Išli sme do zadu - do backstage. Lottie išla odniesť malú Lux za Lou tak som išla s nimi. "Mamiiii! Toto je Zuzana. Kamarátka El a Lottie. Hrali sme sa spolu." " No tak to by sme jej mali asi poďakovať že sa s tebou hrala." spolu s Lou sme sa zasmiali. Celá banda aj s babami vošli do šatne. Ako prvý mi do náručia vošiel Harry. Sama neviem ako. Posadali sme si na stoličky a sedačky v miestnosti. Sedela som vedľa Zayna a z druhej strany sedela Lottie a ešte k tomu som mala na kolenách Lux. Bola zlatá. "Zsuzsana? Odkiaľ to vlastne si ?" Pozrela som sa na Terku, Sophiu, El a všetky 3 sa strašne smiali. Harry len nechápavo pozeral. "Harry vlastne ona neni Zsuzsana ale Zuzana." Lottie sa mu to snažila vysvetliť. "To je jedno. Je to zlaté. A som zo Slovenska. Malá krajina vedľa Rakúska." prikývol. "Čo ideme robiť ? Nudím sa." "Louis ty sa nudíš vždy." "Hlavne že ty máš stále čo robiť Lottie." Pozrela som sa na Nialla ktorý mi tiež venoval pohľad. "Súrodenecká hádka. Často sa naťahujú." S toho prízvuku som skoro odpadla. "Aha" Na nič viac som sa nezmohla. "Ideme hrať schovky." Zayn. "Som s Lottie."Harry. "Ja s El." Loui. "Ja som s Terkou." Zayn. "Beriem si Zuzanu." Bola som prekvapená že Niall išiel so mnou. Chytil ma za ruku a začal ma ťahať niakou dlhou chodbou na konci bola miestnosť. Komora. Zapálil tam svetlo a za čistiacimi prostriedkami boli núdzové schody. Vyšiel nnimi ako prvý a otvoril niaky poklop. Išla som za ním a hore mi podal ruku. Boli sme na streche. "Dosť dobrý úkryt." "Hej no, ani neviem ako ma to napadlo." " Išla som ku okraju a Niall stál za mnou. "Pekné však?" S toho hlasu som sa skoro z zbláznila. "Veľmi." "Máš súrodencov?" "Nie som jedináčik. Vždy som chcela staršieho brata ale rodičia nie." "Aha a čo priatelia?" "Priateľov mám úžasných ale iba na Slovensku." "To vážne? V Londýne ani v škole nikoho nemáš?" "Nie nikoho nemám. V škole nemajú záujem poznať ma pretože sú to decká na inej úrovni. Teda vieš ako som to myslela. Tým pádom nikoho nepoznám." " No vlastne už poznáš nás. Našu bandu." Pousmiala som sa. "Myslíš že nás tu nájdu?" "Oni? Nikdy." Zasmiali sme sa obydvaja. "Nevzdáme sa ?" Už som bola hladná. "Raz určite ale ešte ich trochu potrápime." Sadli sme si na zem a rozprávali sme sa. O všetkom. Dokonca došlo aj k prízvuku. "Dievčatá z neho šalejú, páči sa im. Sám neviem prečo. Inak keby som hovoril príliš rýchlo alebo mi nebudeš rozumieť povedz mi to kľudne." "Rozumiem ti dobre, nie ako Liamovi tomu len každé 2. slovo. Inak veľmi dobre chápem všetky faninky. Ten prízvuk je schopný zamotať hlavu nejednej babe."Toto som si mohla odpustiť. Určite som sa začala červenať. Niall sa len zasmial. " Niall ? Nejdeme už dole ? Nieže by mi tu s tebou nebolo dobre. Bolo to super ale ja som strašne hladná." Zase sa zasmial. Privádza ma do rozpakov. "Ja som tiež strašne hladný." Dolu som zišla prvá. Išli sme do šatne ale tam nikto nebol a ani v maskérni. "Kde sú?" "Odišli. Harry mi poslal správu. Sú v Nandos. Ideme za nimi?" prikývla som. "Môžeme aspoň sa najeme." Vyšli sme na parkovisko. Niall mi otvoril dvere od auta potom nasadol aj on a vyrazili sme. Počas cesty sme sa smiali nad fotkami. Niall mi dal svoj mobil a tie fotky v ňom boli neskutočné. Popri tom mi ich aj komentoval. Už sme boli pred reštauráciou a so smiechom sme vošli dnu a keď sme videli Harryho nechápavý pohľad začali sme sa smiať ešte viac. "Áále čo. Konečne ste prišli. Sedíme tu už polhodinu" " To je váš problém Louis. Keby ste nás hľadali nemuseli ste tu sedieť tak dlho." "Prehľadali sme celý štadión. Kde ste boli?" "Pozreli sme sa s Niallom navzájom na seba a usmiali sme sa." "To je tajomstvo." Povedala som tento krát ja.
YOU ARE READING
Different Directions (SK)
FanfictionChceš sa zabaviť a odtrhnúť od reality aspoň na malú chvíľku? ➡ Tak prečítaj aspoň 5 prvých kapitol