RUH EŞİ ARANIYOR! TEK BAŞIMA ÇOK SIKILDIM.
--Bana ruh eşi değil suç ortağı lazım –
Merhaba canlarım. Ben deniz Nur Sima Ayran. Öncelikle size bu dünyaya nasıl geldiğimden bahsetmek istiyorum. Sevgili annem ve babam -başlarına ne geleceklerinden habersiz ki bu ben oluyorum – bir gün çocuk sahibi olmaya karar vermiş. Bu evlenen her çiftin hakkıdır tabi. Anne baba olmak kolay mı? Yıllarca başarısız geçen denemelerden sonra evliliklerinin 5. yılında annem bana hamile kalmış. O gün o kadar sevinmiş ki tüm komşularına lokma dağıtmış. Babam adaklar adamış sağ salim doğayım diye. Buraya kadar her şey yolundaymış aslında. Ta ki ben annemin rahminde kımıldamaya başlayana kadar. Diyorum ya size o günden belliymiş kıçımın üzerine oturmayacağım. Zavallı validem ise, ben tekmeledikçe sevinmiş aylara. Ben yine duramamışım yerim de tabi yedi aylıkken sıkılıp erken doğmuşum.
Emel sultan der ki; İki ay daha dinleyemedim kafamı. Böyle bir şey çıkacağını bilseydim daha tutardım ben içimde seni.
Siz bakmayın ona. Çok düşkündür o bana. Altı aylıkken yürüyüp bir yaşında konuşmaya başladığımdan beri çenemde çektiğini kaynanamdan çekmedim der hep. Ama bir yerde haklı da sultanım. Ben o günden sonra hep konuştum. Doğru bildiğim ne varsa yaptım. 10 yaşında yaramazlığın Nirvana'sını görmüş biri olarak söylüyorum. Yaramazlıklarımdan gına gelen annem soluğu en sonunda Pedagog da almış. Bende bir sorun olduğuna o kadar eminmiş ki o gün aklıma geldikçe gülerim hala.
Birtakım testlerden sonra, yaramazlık adı altında Hiperaktivite teşhisi konulmuş. Tabi ben o zamanla bunun ne demek olduğundan bir haber yaşayıp gittim yıllarca. Doğduğum günden beri yerimde duramadan sürekli hareket ettim. Hopladım zıpladım ama hiç durmadım. Her şeyden çok çabuk sıkıldım. Sıkıldıkça yeni heyecanlar aradım. Ama 10 lu yaslarda bir çocuğu kim takar. Baktım beni kimse ciddiye almıyor bende yapmam gerekeni yaptım.
Ders çalıştım evet. Diğer yaşıtlarım 14 yaşında liseye başlarken ben çoktan mezun olmuştum bile. Sınıfları atlamak kolaydı, kolay olmayan hiç kimseye benzememekti.
İşte bu da benim lanetimdi.
Anneme göre normal değildim. Asla onun istediği kız evlat kriterlerine uyamamış, 25 yaşıma kadar 3 üniversite bitirsem de kuzenlerimin yaptığı el işi kadar kıymet görmemişti başarılarım.
Ben Nur Sima Ayran soy adım gibi çalkaladıkça köpüren bir kadınım. Öğretmen , müzisyen ve avukatım. Az buçuk deli , biraz çatlak çokça huysuz bir kişiliğim. Normalden daha huysuz olsam da bu dünya da ki tek zaafımdır annem. O da bunu kullandı. Küçücük bir hasta numarasıyla evleneceğime dair yemin ettirip kendine uygun damat adaylarını aramaya başladı bile. Annemim istediği gibi normal hanım hanımcık bir kız olarak büyümediğim için , en azından normal bir evlilik yaparım diye düşünmüştüm. Ta ki hayallerim son hız giden bir kamyonun altında kalana kadar.
YOU ARE READING
RUH EŞİ ARANIYOR ! TEK BAŞIMA ÇOK SIKILDIM .
AventuraElveda Amerika ! Elveda Uzaya gitme hayalleri. Hoş geldin münasip koca adayları. İşte benim hikayem tamda burada başladı. Bendeniz Nursima Ayran . Soy adım gibi çalkaladıkça köpüren bir kadınım. Baktım ben kendime uygun koca bulamıyorum bende ruh...