🥀 b i r 🥀

1.1K 64 69
                                    

♡⑅🥀ノ♡

"dazai-san.. neden bir opera salonuna gidiş için bir koruma alırsınız ki? hani.. yanlış anlamayın."

"anladım ben seni.. aslında şöyle.. beni takip eden birisi var. ve ben, bu beni takip eden kişinin insan olmadığını düşünüyorum."

"nasıl yani??"

"söylediğim gibi. bence o bir insan değil. ama bu benim görüşüm. belki insandır.."

"anladım.."

"ama sen çok küçüksün. ve çok tatlısın. sen bu boyunla nasıl koruma oluyorsun ki?"

"onu dövdüğüm adamlara sorun."

"oooo~ hadi bakalım. beni koruyabilecek misin?"

"korurum! ne de olsa benim işim bu."

"bir yavru kedisi.."

"ben mi!?"

"ha-hayır! yavru kedi gördüm de öyle dedim yani!"

"hıhı.."

♡⑅🥀ノ♡

"dazai-san.. ben lavaboya gidebilir miyim?"

"tamam. gidebilirsin tabi. ama hızlı gel.. biliyorsun."

"tamam."

atsushi hızlıca opera bölümünden ayrıldı. koşarak lavaboya girdi. boş olan bir kabine girdi.

"off... dazai-san'a nasıl yalan söylerim.. ama ne yapayım? orda ki o adam çok korkunçtu.. bana çok kötü bakıyordu.. çok korktum.."

atsushi'nin gözleri yaşarınca hemen kendisini toparladı. kabinden çıktı. lavabonun karşısına geçti. ellerini yıkadı.

"sorun yok.. sen o kadar korumasın.. sakin ol."

"sakin olmalı mısın sence~"

"ne!?"

atsushi arkasını döndüğünde o adamı gördü.

"merhabalar~"

"sen o adamsın.."

"evet! ben o adamım."

karşındaki kişi kıkırdamaya başlayınca atsushi sinirlendi.

"sorununuz nedir!? neden opera salonunda bana dik dik bakıyordun!"

"neden mi~"

adam hızlıca atsushi'ye yaklaştı. hemen atsushi'yi duvarla arasına aldı.

"ben avımın önüne çıkanları yok ederim de ondan~ ve sende benim önüme çıkıyorsun."

"sen dazai-san'ı takip eden kişisin!"

"evet~ ama onun işini halletmeden önce seni halletmeliyim."

"ne! bırak beni!"

atsushi hızlıca karşıdaki adamın karnına diziyle sertçe vurdu.

"ama sen böyle sert olursan.. benim kendimi tutmak için bir nedenim olmaz~"

"ha?!"

karşıdaki adam atsushi'nin boynuna bir anda yapıştı.

"ah!!"

atsushi artık sıkışmıştı. yapacak bir şeyi yoktu. burada ölecekti. dazai-san'ı koruyamayacaktı. adam atsushi'den ayrıldı.

"senin kanın iyi. hemde çok iyi. hayatımda içtiğim en iyi kan bu olabilir! sen higuchi'den daha iyisin!"

"lütfen! bırak beni!"

"şşt~ ölmeden önceki son dakikaların oldukça zevkli geçecek."

♡⑅🥀ノ♡


vampire - shin soukoku / soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin