METEOR

21.2K 711 542
                                    

Üstumü değistirdim.Göbeği açık bir bluz ve kışa bir şort giydim.Göbegimdek piercing çok tatlı duruyordu.(multi)Altıma siyah vanslarımı gecirdim.Uzzun saçlarımı saldım.Aşagi mutlu bir şekilde indim.Hepsi bana baktı.Aa Poyraz daha dikkatli baktı.

-İyimisin kuzen ?

-Fazlasıyla.

Kapı çaldı.Dedem gelmiş.Koşarak sarıldım.

-Dedecim gelmeyecektin.

-Evet tatlım ama işim bitti bir gelip göreyim dedim.

-Tanıştiriyim.Herkezi sırayla tanıştirdım.Poyraz'ı tanıyormuş zaten.Bunlar Berk'le çok yakınsa neden daha önce hiç rastlaşmadım.

-Bugün güzel torunumla şoyle boğazda güzel bir yemek yiyelim ne dersin ?

-Beni unuttun mu dede ? Bende senin torunuyum.

-Tabii yani seni unutmadim sen zaten hep kesinsin evlat.

-Dededim Berk'i boşverde .Yarın gitsek bugün arkadaşlarımla takılsam.

-Fark etmez yarın gideriz.Bu arada kendine dikkat et.

-Tamam görüssürruzz.Optum ve yoolladım.Babam ariiyordu.

-Babam arıyyo.

-Hopörlere al.

Aldim ve telefonu açtım.

-Babacım.

-Aşkım kızım napıyosun nerdesin ?

-Hiç evde öyle takılıyorum.Siz ?

-Hiç bizde yanlızsann abini cagir dicektim.

-Amcağğğ ben varım.

-Ah Berk'cim seni unutmuşum nasıl düsünemedim seni.

-Aşk olsun amca

Falan derken kapattım.Uzun sessizliği ben bozdum.

-Ee gençler napıyoruz ?

Bilmem hadi gece havuza girelim olur falan derken yukari odama çıktım.İşlerimi hallettim tam odadan çıkacaktım ki Poyraz'la burun buruna geldik.

-İi şey pardon ben banyoyu arıyordum.

-Önemli degil şurası dedim ve brirbirime gülümsedik.Aşağı indim hemen arkamdan oda indi.Gereksiz Berk yine konuştu.

-Oo gençler bu kadar aceleci davranmayın daha vaktiniz var.Naptınız yukarda.

-Berk gereksiz konuşma istiyosan

-Tamam kuzen sadecee şakaydı.

Telwfonum çaldı.

-Durun iphone 5s çalıyo. Hemde. Beyaz renk.zaa xd.

-Ya Berk malmısın sadece alarm

Derken saat 12.30du.Artık girme vakti gelmişti.Odama çıktım ve en sevdiğim bikinilerimi giydim.Şebnem'de hazırdı.Havuz kenarında herkez bizi bekliyordu,Poyraz beni boydan süzdü.Havuz kenarına gidip jimnastik hareketler yapıyordum.Evet jimnastikçiyim.(2.multi).Herkez alışıktı.Ama Poyraz uzaylı görmuş gibi bakıyodu.

-Herzaman havuza veya denizze girmeden önce yapar.Jimnastikçi ve fiziği çok güzel olduğu için çok bşarılı,

-Hepimiz havuza atladik.Yüzdük su savaşı yaptık.Herkez çıkıp odalarına gitti.Ben ve Poyraz kalmıştık?Sezsizce duruyordukve sezliği o bozdu.

-Fiziğin cidden çok güzel.

-Teşekkur ederim

-Sende çok güzelsin Azra.

-Sende yani fazlasıyla tatlı.

-Biliyorum,

Ukalla işte ne olacak.Gülüştük.

-Yatalım mı artık Poyraz ?

-İlk önce sana vermem gereken bişey var ?

Nedir o ? Dememle dudaklarımızın birleşmesi bir oldu.Açlıkla beni öpüyordu.İlk başta şokla karşılık veremedim."sen de beni öpermisin " diyince be. De onu öpmeye başladım.Hala havuzdaydik.Bacaklarımı beline doladım.Elleerini sırtıma doladı.Büyük bir açlıkla öpüşüyorduk.Benden inleme sesi geldi ve kafamı geri çektim.İkimizde nefessiz kalmıştık.Alınlarimizii birbirine dayayıp birbirimize baktık.

-Azra seni seviyorum bana bi şans verir misin ?

-Ben bilmiyorum ki ?

-Lütfen sadece bi şans.

Biraz düşündüm ve peki dedim.Sevgiliydik.

-Seni seviyorum Azra.

-B-Bende seni.

Tekrar öpüştük sonra ayrıldık ve havuzdan çıktık.

-Bugün benimle uyur musun Azra ?

-Peki sevgilim.

Oha ben sevgilimmi dedim lan.

-Sen bana ne dedin. Dedi gülümseyerek.

-H-hiç bişey.

-Sevgilimm.

Güldüm.El ele tutuşup odaya girdik.

-Ben duşa giriyorum

-Tamam

Duşagirdim.10 dakika bile sürmeden çıkrım.Popoma kadar gelen saçlarımı taradım.Beni bekliyordu.

-Hadi artık uyuyabiliriz.

-Gel yanıma.

Yanına uzandım ve ona döndüm.Oda bana dönüktü.Ellerini belime doladı.Bende kafamı iyice boynuna gömdüm.

-Saçların çok guzel ve çok güzel kokuyorlar.

:-) Seninde nefesin huzur verici.

-İyi geceler sevgilim.

Sanada iyi geceler sevgilim.İlk alnıma sonra da saçlarıma hissettiğim öpücük huzur vericiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVİMDEKİ METEORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin