Lisenin ilk günü

730 11 2
                                    

Sonunda hayallerini kurduğum liseni ilk günü gelmişti . Önce okul için hazırladım okul üniformam olmadığı için sweatshirt giyinmistim ve altına siyah bir pantalon çantamada bir iki defter koydum. kitap götürmedim ders programı yoktu . Bu gittiğim lise çok cool bir yerde evime yakın olsada hiç gitmemiştim . Aslında günü genellikle okul ve dershane arasında kalmış bir kız olarak pek dışarı hayatım yoktu ama arkadaş çevrem baya vardı.  Neyse konuya geri dönelim okulun yerini bilmediğim için abim beni okula götürecekti . Arabaya bindim ve abimle son ses müzik kopakopa okula gittik. Abim çok kafadır bu arada. Sonra benim kayıt işlemlerimi halleti. Sonra okulda yanlız kaldım sınıfım 9/a sınıfıydı ama sınıfı bulamadım oda ayrı bir konu. Neyse sonunda sınıfı buldum .sınıfa girer girmez bir kız yanima geldi .

Merhaba ben enhar dedi.

Ben de merhaba dedim ama bende isim söylemek yok çok öküzüm bunu biliyorum. 

Enhar "yakın da bu sınıfa alışırsın dedi "

Bende " pek sanmıyorum dedim "

Sonra sınıfta bir kız benim yanima oturabilirsin dedi

Bende olur dedim kız en arkada oturuyordu bu hoşuma gitmişti çünkü gittiğim bütün okullarda en arka da ve cam kenarında oturudum bu arada bu benim 3. Okulum baya geniş bir lise çevrem var. Neyse ders e girdik ilk ders edebiyattı neyse ders bitti hele şükür teneffüs de herkes aşağıya voleybol oynamaya indi benide çağırdılar gittim bende oyunu oynadık zil çaldı sınıfa çıktım ders zilli çalışmıştı sınıfa gelen hocalar adımı soyadmı ve hangi okulsan geldigimi soruyorlar bu geldigim okul anadol lisesi ben meslekten geliyordum bu siniftakileri ilk başta bunlar inek benim bunlarla aynı okulda ne işim var diyordum ah lanet olsun ben kesin sınıfta kalicam demeye başlamıştım zeki bir öğrenci değildim cok ciddiyim  neyse ki ilk gun bitmişti bu arada çıkışta okulun duragana gittim ama yanlış duraga gitmistim ve yanlış otobüse de bitmiştim eve gitmem bu yüzden 1 saat sürmüştü 20 dk yol 1 saat olmuştu ah cidden bu okul hiç benlik değildi . Eve gittim babam nasıl geçti okul dedi bende sence dedim sen istedin bu okula gitmemi senin yüzünden ineklerle aynı okulda okumak zorundayım esku okuluma dönmek istiyorum dedim ve bu yüzden babamla kavga ettik neyse bizim okul öğlenci bu arada yorulmuştum ve uyumaya gittim . Gece Ağlamıştım eski okulumu özlüyordum.

lise heyecanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin