3.fejezet

10 0 0
                                    

Reggel 06:00-kor keltem fel. Nagyon korán volt még, de már nem tudtam visszaaludni, ezért az ablak előtt ácsorogtam, és eszembe jutott hogy vajon, mi lehet otthon anyával. Már percek óta az ablaknál ácsorogtam mikor, felkelt  a barátnőm Luca. Egyébként annyira boldog vagyok hogy, végre van egy barátnőm. Eddig még egy sem volt, pedig nagyon jó érzés hogy van akire számíthatsz. Mikor felkelt Luca odaültem az ágya szélére. Beszélgettünk egy órát, aztán felöltöztünk, elkészültünk, aztán lementünk reggelizni. Mi voltunk az elsők akik leültünk az asztalhoz, aztán jöttek a többiek is. Mindenki beszélgetett. Volt egy lány aki, állandóan arról beszélt hogy ők milyen gazdagok, meg hogy az anyukája milyen híres műsorvezető, meg az apukája milyen híres rapper. Egyébként a lányt Brigittának hívták, és nagyon utáltam. Na, de felejtsük el őt. Jobb ha nem beszélek róla. Miután mindenki meg reggelizett, kimentünk az istállóba. Robi megtanított minket, hogyan tegyük fel a lóra a nyerget, hogyan keféljük meg, és hogy milyen ételeket adjunk neki. Miután mindenki felnyergelte a lovát, Robi leellenőtizte hogy biztonságosan raktuk e rájuk. Ezek után kivezettük a lovakat az istállóból. A rétre vittük a lovakat, ahol legelhettek kedvükre a friss, zamatos főből, és elég hely volt ahhoz is hogy, lovagolhassunk rajtuk. Robi mindenkinek mevmutatta, hogyan üljünk fel a lóra. Az elején egy kicsit bénáskodtam, de végül sikerült felülnöm Napsugárra aki békésen türt engem amíg felültem rá. Mikor már stabilan ültem a lovon. Robi odajött hozzá és azt mondta hogy én leszek az első aki lovagolhat. Robi egy hosszú kötelet kötött Napsugár kantárára és körbe körbe vezette őt. Nagyon megnyugtató, és felemelő érzés volt amikor Napsugár, megtette az első kört velem együtt a hátán. Megmagyarázhatatlan érzés volt. Amikor mindenki lovagolt, akkor elindultunk, be a házba ebédelni, mert már nagyon meleg volt.  Leültünk ebédelni. Ebéd közben Edina újra akart valamit mondani nekünk.
- Kedves táborozók. Július 3.hetében Nagy Dóra kétszeres lovagló Európa bajnok, és Világ bajnok érkezik hozzánk! Tudnotok kell hogy Júliusra már haladóbb szinten fogtok lovagolni, így Dórival is tudtok majd edzeni. Egyébként Dóri 25 éves és nagyon kedves. Köszönöm a figyelmet!- fejezte be mondandóját. Mindenki beszélgetni kezdet és nagy hangzavar lett. Mindenhol csak Nagy Dóra nevét lehetett hallani. Persze Brigitta, most is csak hencegett hogy ő már találkozott vele, meg látta is lovagolni és tök jól el beszélgetett vele. Délután gykorolhattuk a lovaglást Robival. Estére be kellett vezetnünk a lovakat az istállóba és le kellett venni róluk a nyerget és le kellett csutakolnunk őket. Adtunk nekik friss vizet és ennivalót, és kitakarítottuk a boxjaikat. Csak én maradtam a végére az istállóban, mert egy kicsit Napsugárral szerettem volna lenni. Végül bemenetek vacsorázni, aztán lefekvéshez készülődtünk. Már mindenki feküdt az ágyában és az igazak álmát aludta, de én nem tudtam aludni, ezért újra az ablakhoz álltam és néztem a nyugodt udvart. Egyszer csak egy kis női alak ment ki a hátsó ajtón, és az istálló felé ment...

Sziasztok itt lenne a 3.fejezet. Remélem eddig tetszik nektek a könyvem. Nyugodtan kommenteljetek ha szeretnétek. Ma még lehet jön egy kövi rész, mivel mostanában nem írtam.😘😊

Nyár a Napsugár tanyánWhere stories live. Discover now