2

8.9K 427 581
                                    

Midoriya'nın ağzından

*geçen bölümün ertesi günü UwU*

Sabah uyandığımda aşağıdan çok güzel bir koku geldi. Aşağı indiğimde shoto'nun kahvaltı hazırladığını gördüm.

"Oh uyanmışsın, günaydın"

"Günaydın"

"Hadi sen elini yüzünü yıka gel masaya otur" (ana Todoroki xksmxksmxk)

"Tamam"

Dediği gibi yukarı çıktım ve elimi yüzümü yıkayıp geri aşağıya indim ve masaya oturdum. Ve ardından Shoto da masaya birkaç bişi daha koyup kendisi de oturdu.

"Keşke benide kaldırsaydın yardım ederdim"

"O kadar güzel uyuyordun ki kıyamadım hem gerekte yoktu".

Dediğin de kızardım. Ve yemeği yemeye başladım.

Bir çatal aldığımda gözlerimi büyüttüm.

"Beğenmedin mi? Dışarıdan söyleyebilirim"

"Hayır... Bu...HARİKA"

Dediğimle kızardı

"T-teşekkür ederim...."

Sessiz ve enfes bir yemeğin ardından Shoto'nun işe gitmesi gerektiği için şuanda onu yolcu ediyordum.

"Akşam 18.00 gibi gelirim evde istediğin gibi takıl"

"Peki o zaman akşam yemeğini yaparım"

"Tamam"

Diyip gitti. Bende içeri geçip ne yapabileceğimi düşünmeye başladım.

BULDUM TV izliycem başka yapçak bişi yok yani başka ne yapabilirim ki? O yüzden koltuğa oturup kumandayı elime aldım, TV'yi açtım ve Kanallara bakmaya başladım.

******

İzlediğim şey bitmişti bende saate bakıp ona göre birşeyler yapmayı planladım. Saate baktığımda daha 13.27 olduğunu gördüm. Shoto'nun gelmesine daha çok vardı o yüzden odama çıkıp bişiler yapmaya karar verdim.

Odama geldiğimde ne yapabilirim diye bakundıktan sonra aklıma birşeyler çizmek geldi. Ve çalışma masasına oturup birşeyker karalamaya başladım.

*******

Sonunda çizdiğim şey bittiğinde saate baktım ve saatin 17.01 olduğunu gördüğümde gözlerimi büyüttüm bu karar saat neyi çizdiğim baktığımda da anında gözlerim büyüdü ardından kızardım. Onu çizmiştim...

Tamam herşeyi anladım ama o yanindaki kalplerde ne ya! Elime silgimi alıp kalpleri sildim ama izi kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamam herşeyi anladım ama o yanindaki kalplerde ne ya! Elime silgimi alıp kalpleri sildim ama izi kalmıştı... Herneyse bunu alıp çöpün yanına gittim. Atacaktım ama bir türlü atamıyorum o yüzden bunu alıp düzenli bir şekilde dolaba koydum.

Ardından aşağıya indim ve ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Ve sonunda ramen yapmaya karar verdim ve malzeme varmı diye bakınmaya başladım. Şansa tüm malzemeler vardı ama Shoto sever miydi ki? Bilmiyordum bu yüzden Shoto'ya bir mesaj atmaya karar verdim.

~Texting~

Midoriya:
Umm Shoto ramen sever misin?
17.15

Todoroki: Severim de neden?
17.15

Midoriya:
Akşam yemeği yapacağım da ondan sordum
17.16

Todoroki: Peki kolay gelsin
17.16

Midoriya:
Teşekkürler
17.17

Görüldü✓

~Texting end~

Evet öğrendiğime göre yapmaya başlayabilirim.

*******

Ramenleri yaptıktan sonra masaya koydum ve ardından kapı çaldı. Tamda zamanında. Kapıyı açtığımda bir adet Shoto görmemle gülümsedim.

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum"

Dedi ve içeri girdi.

"İçerisi harika kokuyor. Ramen yapmıştın değil mi?"

"Evet"

"Tamam ben üstümü değiştiririm elimi yüzümü yıkayın geliyorum"

Kafamı tamam anlamında salladıktan sonra yukarı çıktı bende yemek odasına geçtim.

Shoto da geldikten sonra yemeğe başladık yemek yerken beğendiğini gösteren sesler çıkarıyordu bende her zamanki gibi kızarmıştım

"İzyky hsriks olmoş wllwrinw saplığ (izuku harika olmuş ellerine sağlık)"

"Afiyet olsun ama yavaş ye boğulacaksın!"

Dedim onun bu haline gülerken

"Sms hsriks olmoş, olmoyo ysvsş yiğwmiyorom (ama harika olmuş, oluyo yavaş yiyemiyorum)"

Onun bu hali hem komik hemde çok sevimliydi....

Yemekten sonra Shoto masayı toplamama yardım etti her ne kadar itiraz etsemde

Masayı topladıktan sonra o işlerinin başına bende laptop(?) 'unun başına geçtik.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın♡︎
Devam edicek

Omegaverse TodoDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin