Midoriya'nın ağzından
Sabah uyandığımda bir sıcaklık hissettim. Gözlerimi açtığımda Shoto'yu görmemle kızarmam bir olmuştu... Sonradan aklıma dün gece geldi...
"S-shoto.. Ben... Ben senden... H-hoşlanıyorum"
.......
"Bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim ama olsun"
........
Gözlerim büyümüştü. Shoto'ya baktığımda çok güzel bir şekilde uyuduğunu görmemle yüzümde bir tebessüm oluştu.
Gözlerim dudaklarına kaydığında içimde bir dürtü oluştu. İçimdeki dürtüye daha fazla dayanamayarak Shoto'ya yaklaşıp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım, tam çekilicektim ki bir anda beni altına aldı.
"Günaydın bebeğim~"
"G-günaydın"
Bebeğim mi? Uff bebeğim dedi yağğ ölücem sanırım
"Ah~ hadi ama bebeğim bu kadar utangaç olma~"
"Farkında mısın bilmiyorum ama... Üstümdesin Shoto! Hem daha dün s-sevgili olduk utanmam normal değil mi?"
"Ama beni öperken öyle düşünmüyordun~?"
Siktir adam haklı.
"E-evet a-ama- bir dakika sen uyanıktın ve numara yaptın??"
"Evet bebeğim"
Dudağıma dudağını bastırıp üstümden kalktı ve lavaboya girdi.
Bende kendi odamdakine gittim.
İşlerini bitirip aşağıya iniyor
Sonunda Shoto da aşağıya inmişti. Bende oturduğum yerden kalkıp yemek yapmak için mutfağa doğru giderken bileğinde bir el hissetmemle durdum. Baktığımda Shoto'yu gördüm.
"Boşver bebeğim bu gün dışarıdan yiyelim"
"Umm... Peeki"
"Tamam hazırlan birazdan çıkarız"
"Tamam"
Yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağıya indiğimde Shoto çoktan üstünü değiştirmişti.
Nasıl amk
Cidden nasıl aq ondan önce ben gittim o benden önce hazırlanıp aşağıya inmiş? What? Herneyse bunlara kafa yormayıp aşağıya Shoto'nun yanına indim.
"Hazırsan çıkalım bebeğim"
"T-tamam"
"Artık utanma beh"
"O zaman bebeğim deme!"
"O zaman utan. Sana bebeğim demekten vazgeçmicem! Hem kızarınca çok tatlı oluyosuğğğn"
"H-hadi çıkalım!"
Ayakkabılarımı giymek için gittiğimde arkamdan bir kıkırdama sesi duydum.
"GÜLMEĞH!"
Kahkaha atmaya başladı.
"Ya! SHOTO!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse TodoDeku
FanfictionAlfa Todoroki x omega Midoriya ⚠️CINSELLIK VE KÜFÜR İÇERİR⚠️ Kitabin konusu assiri sacma okuma bosver #2 tododeku 12/15/2021 #6 mha 08/17/2022 Yan shipler: Shinkami Kiribaku Bismillah