Κεφάλαιο 3

8 0 0
                                    

*Σάββατο πρωί*

Είναι γύρω στις 11.30 και τα κορίτσια κοιμούνται ακόμα. Χθες ήρθαν στο σπίτι ο Ραφαήλ και ο Αντώνης και έκατσαν και είδαν ταινία μέχρι αργά.

Ο Αντώνης είναι το αγόρι της Αγάπης και ο Ραφαήλ είναι φίλος τους από την παρέα και κολλητός του Αντώνη.

-Οοοοοοοοοοοοοοο. Φωνάζει η Αγάπη μόλις πάει στο δωμάτιο της Ζωής για την ξυπνήσει να μαζέψουν και να φτιάξουν πρωινό.

-Τι φωνάζεις μωρη πρωινιατικα, σκάσε κοιμομαστε ακόμα, έλεος.. λέει η Ζωή που άκουσε την Αγάπη να φωνάζει αλλά δεν άνοιξε καν τα μάτια να της και απλά γύρισε πλευρό.

-Καλά σήκω τώρα και θα πούμε τα υπόλοιπα μετά. πάει η Αγάπη και την τραβάει να σηκωθεί κλείνοντας της το μάτι με νόημα

-Πωωωω καλά έλα κατέβα και έρχομαι

-Ναι καλά σιγά μην έρθεις εσύ εδώ θα κάτσω μέχρι να σηκωθείς

-Ελα άντε σηκώθηκα, πάμε. Λέει η Ζωή και αμέσως χασμουριθηκε. Την κοίταξε η Αγάπη και σκάσανε στα γέλια.

Κατέβηκαν κάτω, μαζέψανε τα χθεσινά, επανέφεραν το σαλόνι στα κανονικά του και πήγαν να ετοιμάσουν πρωινό και για τους τέσσερις.

-Και για πες τι έγινε χθες? Κάνει η αγάπη στην Ζωή κοιτώντας την με ένα πονηρό βλέμμα

-Τι έγινε? Λέει η Ζωή μην έχοντας καταλάβει για τι πράγμα λέει η Αγάπη.

-Εισαι ηλίθιο δεν εξηγείται αλλιώς, λέει ρολαροντας τα μάτια της η Αγάπη, μωρη ήσουν στο κρεβάτι αγκαλιά με τον Ραφαήλ, και ήταν μισογυμνος.

-Αααα ναι ρε συ, ααα καλά τίποτα δεν έγινε και ούτε πρόκειται, μην χαίρεσαι. Απλά ρε χθες όταν φύγατε εσύ με τον Αντώνη στο δωμάτιο, κάτσαμε λίγο με τον Ραφαήλ και μιλάμε αλλά στο τέλος με πήρε ο ύπνος στον ώμο του και απ'ότι φαίνεται ο γλυκούλης με πήγε στο κρεβάτι.

-Ναι και λέει ξέρω γω δεν ξαπλώνω και εγώ δίπλα της μισογυμνος. Πας καλά ρε;

-Ναι ρε, απλά τον τράβηξα να ξαπλώσει δίπλα μου για να μην πάει στον ξενώνα και γι'αυτό. Λέει η Ζωή και βάζει ένα μούρο στο στόμα.

[...]

Είναι γύρω στις 7.30 και όλες έχουν μαζευτεί στο σπίτι της Μαρίνας που θα γίνει και τα πάρτι αργότερα. Σε λίγο θα πάνε και τα αγόρια για να βοηθήσουν στις τελευταίες ετοιμασίες.

Τα απρόσμενα σχέδια για την ζωή δύο κολλητώνWhere stories live. Discover now