Κεφάλαιο 1

12 0 0
                                    

Η Αγάπη και η Ζωή ζουν σε μια περιοχή στην Αγγλία, γνωρίζονται από τότε που μπορούν να θυμηθούν τον εαυτό τους. Η Αγάπη έχει έναν μεγαλύτερο αδερφό τον Κωνσταντίνο, είναι πολύ καλό παιδί αλλά λίγο αλητάκι όπως και ο κολλητός του ο Στέφανος. Η Ζωή είναι μοναχοπαίδι. Οι γονείς των κοριτσιών είναι παλιοί φίλοι έτσι τα κορίτσια καθε μερα ήταν η μία στο σπίτι της άλλης, είναι σαν αδερφές πραγματικά. Τα αγόρια έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη για τα κορίτσια άλλα συνέχεια τους πάνε κόντρα και τις πειράζουν με αποτέλεσμα τα κορίτσια να κλείνονται στο δωμάτιο και να παίζουν μόνες τους. Από μικρές έτσι ήταν οι γλυκούλες. Ήταν αχώριστες μέχρι που στο γυμνάσιο η Αγάπη χρειάστηκε να φύγει σε άλλη χώρα με την οικογένειά της επειδή βρήκαν εκεί δουλειά οι γονείς της. Σπασανε στα δύο τα κορίτσια δεν άντεχαν τόση απόσταση, δεν είχαν χωριστεί ποτέ και σε αυτήν την ηλικία ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να τους συμβει.
Χάθηκαν για έναν ολόκληρο χρόνο, όλον αυτον τον καιρό δεν είχαν καμία επικοινωνία. Ώσπου μετά από αυτόν τον δύσκολο χρόνο το έφερε η τύχη και κατάφεραν να βρουν η μία την άλλη μέσα από social media. Έστω και έτσι τα κορίτσια ξανά ενώθηκαν και ο καιρός μέχρι να γυρίσει πίσω η Αγάπη πέρασε γρηγορότερα.
Μετά από δυόμιση χρόνια η Αγάπη, μιας και μπορούσε, αποφάσισε να γυρίσει πίσω στην φίλη της/αδερφή της μαζί με τον αδερφός της τον Κωνσταντίνο. Ο Κωνσταντίνος όταν γυρισς ξανά βρήκε τον παλιό κολλητό του τον Στέφανο και η παρέα μεγάλωσε γιατί πλέον η Αγάπη και Ζωή είχαν μεγαλώσει οπότε τα αγόρια τις ήθελαν στην παρέα τους. Ωπ να τες, ξύπνησαν...
- Μωρη Ζωή ξυπνα πρέπει να πάμε σχολείο.
- Πωω άσε με, έχουμε χρόνο..
- Μωρη, σου είπα ξυπνα.. και την πέταξε κάτω από το κρεβάτι
- Είσαι ηλίθια ρε, έλεος και σκάνε και οι δύο στα γέλια
Σηκώθηκαν και οι δύο, ετοιμάστηκαν και κατέβηκαν να φάνε το πρωί που είχε ετοιμάσει η μαμά της Ζωής. Ναι ξέχασα να σας πω. Η Αγάπη μένει μαζί με την Ζωή και ο Κωνσταντίνος μένει στον κολλητό του το Στέφανο.
- Άντε τρώγε να φύγουμε με ξύπνησες που με ξύπνησες νωρίς
- Τώρα φεύγουμε.. είπε θα Αγάπη στην Ζωή που ήταν στο σαλόνι και την περίμενε.

Πρώτη μέρα σχολείο σήμερα, μόλις ξεκίνησε η χρονιά, τα κορίτσια πλέον είναι Δευτέρα Λυκείου τα αγόρια έφυγαν πριν δύο βδομάδες για να σπουδάσουν σε μια άλλη πόλη για καλύτερα λένε.
- ΦΤΑΣΑΜΕΕ!!!! λέει η Ζωή και ταρακουναει την Αγάπη που καθόταν δίπλα της στο λεωφορείο.
- Νταξει μωρέ, άντε πάμε λέει και ξεφυσαει
- Καλά που ντυθηκαμε απλά ρε συ γτ όλες εδώ είναι πολύ ντίβες λες και περνάνε από cast για μοντέλα λενε και σκάνε στα γέλια μόνες τους
- Άντε πάμε να δούμε τι θα δούμε και φέτος
Καινούργιο σχολείο φέτος γιατι έγιναν ανακατατάξεις περισυ και χρειάστηκε να πάνε σε ενα λύκειο λίγο πιο μακριά από το σπίτι. Anyway, πάμε να δούμε τι γίνεται με τα κορίτσια, φαίνεται άρχισαν να μιλάνε με κάποια παιδιά..

Τα απρόσμενα σχέδια για την ζωή δύο κολλητώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora