Media Sosial | Part 5

34.7K 108 4
                                    

Setelah elly mandi dia pun keluar semula ke balkoni dengan hanya memakai tuala..

Rasa denyutan dipantat tidak juga hilang.. Tak sampai hati pula elly nak mengejutkan Arman yg sedang tidur lena demi memuaskan nafsunya sekali lagi.. Dulu masa mula-mula kawin bolehlah tapi sekarang keadaan dah berubah. Hubungan kelamin mereka hanya sekali atau dua kali saja seminggu setelah berkahwin lebih dari empat tahun..

Kalau elly meminta lagi apa pulak kata Arman, fikir elly..

Asap rokok berkepul kepul lagi..

Sesekali ada kereta atau motosikal yg melalui depan rumahnya..

Dalam keadaan yg gelap di balkoni elly duduk dalam keadaan mengangkang..

"satu dunia dah tengok pantat aku ni.. Buat apa aku nak malu lagi.. Dah Arman sendiri suka tayang badan aku kat media sosial! Kenapa perlu aku kesah lagi.. Biarlah kalau ada orang nak tengok!" elly menghasut dirinya sendiri..

Tiba-tiba elly menanggalkan tualanya..

Sekali lagi elly beronani diatas balkoni itu tanpa rasa bimbang.."eleh gelap gelap ni siapalah yg nampak" fikir elly lagi..

Keesokan harinya elly bangun dari tidur bersendirian.. Dengan hanya memakai panties dan singlet putih nipis elly turun kebawah selepas memberus gigi dan membasuh mukanya

Setelah melihat motosikal Arman tiada di depan elly pun bersarapan dan membuat sedikit kerja rumah..

"haih menyesal pulak tak ikut Arman tadi.. Bosan gila duduk sorg sorg.."

Elly duduk di sofa diruang tamu sendirian sambil melayari media Sosial..

"nakalnya aku malam tadi.." elly senyum sendiri.. Elly pun terasa ingin melihat semula private dm nya lagi.. Ada lagi video video kiriman lelaki misteri itu yg belum dia tonton..

Kebanyakannya hampir sama hinggalah elly membuka satu video dimana lelaki misteri itu merakam aksi isterinya bersama tiga orang lelaki..

"gilalah laki minah ni.. Tiga jantan main dengan bini dia...!!"

Video itu diakhiri dengan acara pembenihan bergilir gilir..!! Aksi itu sudah cukup membuat pantat elly basah serta merta.. Berdenyut denyut biji kelentitnya ketika itu! Lubang cipapnya memgemut ngemut minta dijolok!

Pemikiran elly meracau lagi.. Gelora nafsunya semakin buas! Elly cuba untuk mengawal dirinya.. Nafsu gilanya menghasut agar dia beronani sahaja di balkoni di siang hari itu..

Elly mundar mandir tanpa haluan.. Tubuh badannya menggeletar..

Setiap kali dia memegang tombol pintu balkoni dia merasa cemas..

"kau gila ke elly.. Malu kau nanti elly..!!"

Nafas elly tercungap - cungap.. Selagi dia tidak melepaskan air gatal gila dia ni, elly tidak dapat berfikiran dengan waras!

Elly ke dapur pula.. Diintai intainya ruang belakang.. Nafsunya menghasut agar dia beronani di situ..

Tiba-tiba bunyi alarm mesin basuh berbunyi..

Elly nekad ingin menjemur pakaian dengan hanya memakai panties dan singletnya sahaja! Elly sedar pakaiannya itu terlalu jarang dan menampakkan kesemua aset aset milik Arman..

🎶🎵🎶🎵🎶🎵Tiba-tiba telefon elly berbunyi..

Mematikan terus hasrat gila elly..

"hello..?"

"hello elly.. Diana ni.."

"oh kau.. Aku ingat jantan mana call aku pagi-pagi ni hahahahahahaha.."

ANGKARA SUKA SUKAWhere stories live. Discover now