Media Sosial | Part 13

27.4K 93 1
                                    

Selepas dihantar pulang ke rumahnya pada waktu petang, elly lihat motosikal berkuasa tinggi Arman masih tiada di depan rumah..

"mana pulak laki aku ni? Kata nak balik petang.."

Elly membuka seluruh pakaiannya lalu menyarungkan baju kelawarnya tanpa memakai panties dan bra..

Selepas mengambil pakaian yg di jemur semalam dan membasuh pakaian yg dipakai oleh elly semasa di Genting Highlands tiba-tiba henfonnya berdering..

"hello b.."

"hai syg.. B tak jadi balik lah hari ni"

"lah b ni pasal apa tak bagi tau awal-awal  kalau tak boleh I suruh Diana temankan I kat rumah.."

"alah last minute ni.. Member-member b tukar plan pulak nak balik esok.. Hihihi.."

"alah ya ke..nasib baik ayg tak masak lagi kalau tak membazir je makanan tu.."

"ermm sori ya syg.. Esok petang b balik.. Syg take care tau.. And jangan noty-noty hihihi.. Byeee love.."

"k la b.. Love u too" jawab elly.

"hish kalau aku tau boleh lepak lagi satu mlm kat Genting.. Puas dorg pujuk aku tadi balik esok. Arman punya pasal aku berkeras nak balik hari ni.. Spoil la.."

Fikiran elly pun melayang..

"woi elly.. Semua tgk kau la hahaha tetek kau tu bergegar hahahaha tulah gatal nak pakai sticker je.." elly teringat kata-kata Diana sewaktu mereka check out dari Hotel Genting..

Sempat jugalah elly menghisap konek Kamal sewaktu dalam perjalanan pulang semasa didalam kereta mpv milik Razif..

Kelakuan mereka di perhatikan oleh Diana dan Razif melalui cermin pandang belakang..

"nakal gilalah kau ni elly..! Kau tak takut ke orang lain nampak" kata Diana

"alah kan cermin gelap kat belakang ni.." jawab elly..

Tersenyum sendirian elly ketika mengingatkan peristiwa yg berlaku sepanjang dia digenting..

Kemudian dia teringat ada meminta Diana untuk merakam aksi threesomenya..

Elly pun membuka gallery videonya lalu memainkan video itu..

" ini kalau Arman tgk ni mampos aku hahaha.." kata elly dalam hatinya.. Elly merasa bangga kerana berjaya menunaikan satu daripada banyak fantasinya..

"Sedap gila rasanya.." kata elly..

Basah pantatnya selepas menonton video lucah aksinya sendiri..

Biji kelentit elly berdenyut denyut

Lubang pantatnya terkemut kemut merembeskan air lendir pantatnya..

Ingin saja elly beronani selepas menonton tadi tapi dia ingin menahan dirinya. Dia nak tengok sejauh mana dia boleh menahan keinginannya

Babak yg paling elly sukai apabila melihat close up dua batang pelir sedang mendayung serentak di kedua dua lubang nikmatnya. Klip itu bermain berulang ulang di minda elly..

Elly berlegar legar dalam rumahnya..

Rasa hornynya semakin parah dirasai..

"tahan elly tahan.. You can do it.." kata elly sambil menarik nafas yg panjang..

Resah gelisah elly ketika itu.. "oh my gosh.. Makin menjadi jadi rasa gatal nih..!"

Elly pergi ke dapur membasuh mukanya.. "menyesal aku tgk video tadi.. Kan dah melarat dah ni.. Burit ni selagi tak kena jolok selagi tu dia tak boleh duduk diam.." elly menyumpah dirinya..

"normal ke aku ni..ada ke perempuan lain macam aku ni.. Semenjak dua menjak ni dah macam betina gila seks pulak aku ni.. Kenapa burit aku ni gatal semacam je sekarang ni.." fikir elly..

Tiba-tiba bunyi alarm mesin basuhnya berbunyi.. "baik aku jemur baju aku tu.. Kalau buat kerja ke apa mungkin boleh reda kot rasa horny ni.."

Elly pun mengambil bakul lalu meletakkan seluruh pakaian didalam bakul itu..

Elly pun membuka pintu belakang lalu keluar untuk menjemur..

Sewaktu elly sedang menjemur tiba-tiba jiran belakang rumahnya menegurnya..

" hai kak.. Jemur baju ke.. "

Terkejut sedikit elly ketika itu kerana dia fikir tiada siapa ketika itu

Elly melihat seorang pemuda Melayu yg hanya berseluar pendek tanpa baju sedang mengambil pakaian dijemuran  rumah Bujang itu..

"ya tgh jemur ni.."

"lewat akak jemur baju..selalu orang jemur baju pagi pagi..orang dah amik baju akak baru nak jemur baju.. Hehehe.."

"akak baru balik outstation ni dik.."

Elly sedar buah dadanya bergegar gegar sewaktu menjemur pakaian di sebalik kain baju kelawarnya yg nipis itu..

Sesekali bila elly memandang kearah pemuda itu mata pemuda itu sedang memandang kearah buah dadanya..

Bila elly menunduk mengintai teteknya sendiri, punting teteknya kelihatan terjojol di sebalik baju itu..

"oh baru balik dari mana kak.."

"adalah.. Kau ni banyak tanyalah dik..kau asal mana dik. Orang kat KL ni setau akak tak amik tau hal jiran sebelah menyebelah depan belakang apa semua.."

"saya orang kampung kak.. Dari Pahang.."

"patutlah.. Budak kampung ya.." kata elly yg melihat pemuda itu dari atas kebawah.. "kan cuti tiga hari ni dik. Kenapa kau tak balik kampung.. Kau tak jenguk jenguk ke mak bapak kat kampung tu.."

"tengah pokai lah kak.. Tengah bulan ni mana ada duit. Duit ada cukup cukup pakai aje.."

"oh.. Sekarang tgh bulan ya.. Lupa lah akak hihihi.."

"nama saya Amirul kak..panggil je saya erol.. Nama akak siapa?"

"Amirul.. Nama akak Elly.. Panggil je akak ni akak.. Hahaha.."

"hahaha kelakar lah akak ni.. Memang lah saya panggil akak ni akak.."

"kau tengok apa tu erol.." selamba elly menegur Amirul yg asyik merenung ke buah dadanya..

"eh kak sori lah kak.. Maaflah.. Hihihi.. Susah nak fokus lah kak.. Akak punya nenen tu padu sangat hihihi.."

"gatal kau ni ya.. Aku ni bini orang tau.."

"oh dah kawin ke.. Saya ingat akak ni single lagi hihihi.. Suami akak mana?"

"suami akak pergi JB.. Esok baru balik.." kata elly..

"oh..akak tak takut ke duduk sorang sorang kat rumah.."

"alah ni kl la mana ada hantu.. Tahyul je semua tu.. Kalau ada hantu pun kau lah orang nya.."

"kenapa pulak kak.."

"tu hantu dah terpacak kat seluar tu.."

Amirul pun menunduk lalu melihat kebawah dan tak perasan batang pelirnya telah tegang di sebalik seluarnya..

"hadoi kak.. Sori kak hihihi.."kata Amirul sambil menutup pelirnya dengan tangan..

"dah la dik baju akak dah jemur dah semuanya.. Akak nak masuk dulu.."




ANGKARA SUKA SUKAWhere stories live. Discover now