☁️ . . . ⇢ ˗ˏˋ [𝐇𝐨ş𝐥𝐚𝐧𝐝ı𝐤𝐥𝐚𝐫ı 𝐤𝐢ş𝐢 ç𝐞𝐯𝐫𝐞𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐲𝐤𝐞𝐧 ] ࿐ྂ
(Hoşlandıkları kişi çevrelerindeyken)˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ʜᴇᴇꜱᴇᴜɴɢ
Ortamda garip bir sessizlik var. Sizin hakkınızda ve sevdiğiniz şeyler hakkında konuşacağından emin olarak sohbet etmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışır. Yanakları kızarmış olsa da ya da içten çok gergin olsa da , sizinle konuşmaya devam ediyor ve sizi güldürmeye çalışıyor.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ᴊᴀʏ
Bu çocuk biraz öngörülemez. Bir gün sizin yanınızda çok konuşkan olabilir, şakalar yapabilir ve sohbeti devam ettirebilir, böylece konuşmaya devam edebilirsiniz. Ama sonra, sessizce oturmaya ve yüzünüze hayran hayran bakmaya daha yatkın olabilir.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ᴊᴀᴋᴇJake daha da çok sizi kontrol etmek isteyecek. Seni kontrol etmek için yaptığı şeyleri bırakabilei. Açsanız veya susadıysanız, çocuk size atıştırmalıklar veya bir şişe su veya ne istersen almak için kalkıyor ve koşuşturuyor. İkinic kez düşünmeden çantanı taşıyor. Jake sizinle çok yumuşak bir tonda konuşuyor.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ꜱᴜɴɢʜᴏᴏɴ
Sunghoon utanç verici. Ona söyleyeceğiniz hemen hemen her küçük şey yanaklarının pembeye dönmesine ve bir aptal gibi sırıtmasına neden olacaktır. Elini saçlarının arasından geçiriyor ya da birkaç dakikada bir gerginlikten dudaklarını yalıyor. Sana iltifat etmeye çalışabilir, ama övgüler oldukça tuhaf olabilir, "Saçının nasıl göründüğünü merak etme, her zaman çok güzel. " gibi.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ꜱᴜɴᴏᴏ
Sunoo çok yapışkan bir bebek. Elinizi tutar ve parmaklarınızla oynamaya başlar, başını omzunuza yaslarken ve size büyülenmiş bir şekilde bakar. Size kesinlikle iltifat edecek ve sonra "Çok tatlısın" gibi utanacak ve sonra yüzünü gizleyecek.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ ᴊᴜɴɢᴡᴏɴ
Jungwon oldukça sakin ve kendinden emin. Kendisini biraz utangaç hissetmesine rağmen, senin yanında hala oldukça rahat hissediyor. Herhangi bir şey yapmayabilir, ancak sizi kızdırmaktan ve gıdıklamaktan çekinmez. Etrafında nazik davranıyor.
˚₊· ͟͟͞͞➳❥ɴɪᴋɪ
O biraz daha ciddi bir tip. Sizi görür görmez dik oturudurue ve "erkeksi" görünmek için elinden geleni yapar ama her zamankinden çok daha bebek gibi görünmeye başlar. İkiniz konuşurken size küçük gülümser ve tüm dikkatini size verir.
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉ ﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉ ﹉﹉﹉