5 μήνες μετα
Θα αναρωτιεστε τι έγινε μέσα σε αυτούς τους μήνες.
Έχουν γίνει πολλά η Λυδία τα βρήκε με το μπαμπά και τα κορίτσια με τα αγόρια. Εγώ με τον Άρη είμαστε πιο καλά και από ποτέ μένει αρκετές φορές στο σπίτι μου και κοιμόμαστε μαζί. Τώρα θα αναρωτιεστε αν προχωρήσαμε και ναι προχωρήσαμε πριν 3 μήνες και ήταν αχχχχ 😍😍 τέλεια. Αυτές τις μέρες δεν νιώθω και τόσο καλά έχω ζαλάδες και εμετούς ίσως κάτι να με πείραξε.
Τώρα είμαστε με τα κορίτσια στο δωμάτιο μου και συζητάμε.Έμμα: Άρια αυτές τις μέρες δεν φαίνεσαι καλά τι έχεις;
Εγώ: δεν ξέρω κορίτσια τώρα τελευταία νιώθω ζαλάδες και ναυτίες.
Βάσω: πότε ήταν η τελευταία φορά που το κάνατε με τον Άρη;
Εγώ: έχει κανένα μήνα και σίγουρα. Γιατί;
Έμμα: προφυλακτικό βάλατε τελευταία φορά;
Εγώ: δεν θυμάμαι δεν νομίζω να βάλαμε.
Κατά: πότε είχες τελευταία φορά περίοδο;
Εγώ: έχει να μου έρθει ένα μήνα λέω και εκείνη την ώρα γουρλονω τα μάτια.
Όχι δεν γίνεται πείτε μου ότι δεν είναι αλήθεια και ότι είναι ψέματα; Δεν γίνεται να είμαι έγκυος.Εμμα: ηρεμήσω. Θα πάνε τα κορίτσια να πάρουν τέστ εγκυμοσύνης. Άντε κορίτσια πηγαίνετε λέει στην αρχή σε μένα και μετα στα κορίτσια.
Βάσω: ναι. Άντε Κατ σήκω και έφυγαν.
Εγώ: τι θα κάνω αν είμαι?
Έμμα: εάν είσαι φυσικά και θα το κρατήσεις και θα ήμαστε όλοι στο πλευρό σου.
Εγώ: αν δεν το θέλει ο Άρης?
Έμμα: με τον Άρη έχετε κάνει κουβέντα για μωρό;
Εγώ: ναι βασικά αυτός μου άνοιξε συζήτηση και μου είπε ότι θα ήθελε πολύ να κάνουνε ένα μωρό.
Έμμα: ωραία τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα αφού στο είπε ο ίδιος.
Εγώ: το ξέρω Έμμα. Αλλά φοβάμαι αν δεν με θέλει όταν θα είμαι χοντρή; Αν γίνει όπως η μητέρα μου όταν γέννησε την Λυδία;
Έμμα: δεν θα γίνει τίποτα από αυτά Άρια. Ηρέμησε.
Βάσω: ήρθαμε και εμείς. Τράβα να τα κάνεις και μου πέντε τέστ.
Εγώ: γτ 5; 2-3 δεν έφταναν;
Κατ: μην μιλάς και τράβα να τα κάνεις μου λέει και πάω στο μπάνιο τα κάνω και βγαίνω έξω.
Έμμα: τι έγινε;
Εγώ: πρέπει να περάσει 15 λεπτά.
15 λεπτά μετά
Βάσω: πέρασαν για δες.
Εγω: δεν μπορώ να τα δω ας τα δει άλλος.
Έμμα: φέρτα σε μένα. Άρια!
Εγώ: τι λένε;
Έμμα:..........
Το επόμενο θα είναι και το τελευταίο κεφάλαιο.
YOU ARE READING
Η ορφανή και ο αναρχικός
Science FictionΓεια σας το όνομα μου είναι Άρια από το Αριάδνη είμαι 16 χρονών και τώρα θα πάω Δευτέρα Λυκείου έχω μια την Λυδία 11 χρονών και πάει Πέμπτη Δημοτικού. Και δύο μένουμε τα τελευταία 11 χρόνια σε μια κόλαση η αλλιώς ορφανοτροφείο. Όταν ήμουν 5 χρονών ε...