1.5

479 41 55
                                    

Jisung telefonunu bıraktıktan sonra yavaşça sevgilisinin yanına kıvrıldı. Kollarını beline sardı, ve başını gömdü güzelinin boynuna. "Jiji, gıdıklanıyorum kafanı çek." dedi Chenle kıkırdarken. "Ama senin kokunu içime çekmeyi seviyorum.." dedi Jisung da çocuk gibi itiraz ederek. Chenle biraz daha söylense de Jisung'un kafasını çekmemesi üzerine Chenle de söylenmeyi bırakıp uyumaya çalışmıştı.

"Lele uyudun mu?" diye sordu Jisung. "Kaç defa sordun Jisung, u-yu-ma-dım." diye cevap verdi Chenle bıkkın şekilde. "Bana dönsene."

"Ne diye yapıyorum peki bunu?"

"Sevgilimin güzel yüzü yerine Taylor Swift albümlerini izliyorum çünkü..."

"Nesi varmış Taylor Swift albümlerimin??"

"Albümlerin güzel ama sen daha güzelsin Lele, lütfeeen~"

"İyi tamam çek kollarını dönüyorum"

Ve Jisung amacına ulaşmış, Chenle ona dönmüştü. Chenle rahat bir yatış şekli bulmaya çalışırken Jisung, Chenle'nün boynuna bir öpücük bıraktı. Chenle bunun üzerine onlar yazışırken de dediği gibi Jisung'u tekmeledi -sadece ayaklarını kullanarak onu duvara itmişti fakat bu ona göre tekmelemekti.

"Canımı acıttın Chenle-ah"

"Acısın, öpme demedim mi ben sana ya! Utanıyorum..."

"Çok şirinsin ama, öpesim geliyor"

"Park Jisung!"

"Tamam bir daha yapmayacağım sen uyuyana kadar."

"Ne?"

"Sen uyurken söz veremem..."

"Jisung sen çok pis bir insansın..."

"Biliyorum şerefsizin tekiyim, ama bundan sonra iyi biri olacağım. Çünkü Zhong Chenle ile sevgiliyim."

Chenle kıkırdadı, Jisung gülümsedi. İkisi birbirlerine sarıldı, Chenle başını Jisung'un göğsüne yasladı. Birlikte en huzurlu uykularını çektiler o gün.

Sonrasında Jisung verdiği her sözü tuttu, Chenle dünyanın en mutlu insanıydı. Kimsenin onları yargılamasına izin vermediler, çünkü aralarındaki ilişki insanların fikirlerinden çok daha değerliydi. Birbirlerini sevmeleri her şeyin üstesinden gelmelerine yeterdi...

_______
30.03.21

Şoke uğramayın ama bu final evet sevgili minnoş angst olmayan uwu chensung ficimi böyle bitirdim ani oldu slxndl

ama devam ettirmenin anlamı yoktu, sorunlarını çözdüler ve artık mutlular...

iyi günler herkeseee

✓ i just wanted to trust ⌗ chenle × jisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin