Jisung koşa koşa Chenle'nün attığı konuma gidiyordu. Aptallıkları yüzünden başına gelmeyen kalmamıştı. Onu çok üzmüştü. Defalarca yalan söylemişti. Defalarca kalbini kırmıştı. Çok geç kalmıştı, bunları fark etmek için çok geç kalmıştı...
Şimdi ise hüngür hüngür ağlayan Chenle'nün yanına gelmişti. İlk defa zamanında yapıyordu bir şeyi...
"Chenle-ah" diye seslendi yanına oturup onu kollarıyla sararken. "Ağlama lütfen güzelim... Ağlama."
"Jisung... Neden insanlar bana aptalmışım gibi davranıyor? Neden hep aptal yerine konuluyorum? Neden Jisung? Ben anlamıyorum... Aptal mıyım yoksa ben? Jisung neden ben bu kadar aptalım?"
"Aptal değilsin meleğim... Safsın, iyi yüreklisin, güler yüzlüsün, masumsun. Aptal değilsin. Asla aptal değilsin. Meleksin sen güzelim. Yeter hadi ağlama daha fazla..."
Chenle Jisung'u dinlerken yavaşça sildi gözündeki yaşları. İkisi havadan sudan konuştu 15 dakika kadar, yani Chenle rahatlayana kadar. "Jisung, bir şey söyleyeceğim demiştin.."
"Ah evet, şey sırası mı bilemedim şu an ama söylemediğim sürece yine yalancı gibi olacağım."
"Söyle hadi, çok da sırası."
"Peki... Ben bir süredir düşünüyorum, bu konuyla ilgili de... Sana karşı hislerim var, yani duygularımdan emin olamıyordum. Ama düşündükçe, ve üstelik sen beni öyle kendinden uzaklaştırdıkça... ben duygularımın ne anlama geldiğini anladım. Ben senden hoşlanıyorum. Çok hoşlanıyorum hemde." diye anlatmıştı Jisung hislerini. Chenle donup kalmıştı. Sessizdi. Belki beklediği şey bu değildi, belki de Jisung'un hislerinden rahatsız olmuştu... Jisung'un kafası bunlarla boğuşurken Chenle kıkırdamıştı. "Ne... Ne diye gülüyorsun? Komik mi geldi sana hislerim?"
"Hayır, şey... gerçekten benden mi hoşlandın? Neyimden hoşlandın ki?"
"Her şeyinden. Güzelliğinden, kokundan, gözlerinden, sesinden... En çok da gülüşünden. Gülerken görünen dişlerinden, pırıl pırıl parlayan gözlerinden... Çok hoşlanıyorum senden güzelim."
Chenle tekrar kıkırdadı duydukları sonrasında. Sonra durdu. O güzel gülüşünden mahrum bıraktı Jisung'u.
"Jisung sevgili olalım." dedi bir çırpıda. "Ne? Sen..."
"Evet ben, ben senin sevgilin olmak istiyorum. Her zaman yanında olmak istiyorum. Seni hiç kaybetmemek istiyorum. Birbirimize hep güvenebilelim istiyorum. Seni seviyorum Jisung..."
"Bende seni seviyorum Chenle."
_______
24.03.21Bu mutluluk ben kaos sokana kadar sürecek aöcmsömcşd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ i just wanted to trust ⌗ chenle × jisung
Fanfictionzhongle: sadece hayatımda ilk defa... ilk defa birine güvenmek istedim. [texting, story] ©jadedstilll ‐ 2021