88.bölüm

4.7K 118 114
                                    

Aşağı indik astoria ile draco el ele gelmişti liam benim elimi tutuyordu .

Liva:ne oldu?

Draco:evlenicez onu söylemek için geldik

Amaris:mektup,mesaj ,arama gibi şeyler var draco

Liam:Amaris haklı

Liva:SİKTİR GİT EVLEN BİDE GELMİŞ DÜĞÜNE ÇAĞIRIYOR SEN NASIL BIRISIN YA NEFRET EDİYORUM SENDEN GEBER DRACO

Draco:liv-

İçeri yürümeye başladım tom birden dracoya yumruk attı astoria nın çığlık atması ile arkamı döndüm liam tomu üstünden almaya çalışıyordu sirius ile liam ayırmıştı draco nun ağzı,kaşı,burnu kanıyordu tom da çizik bile yoktu tom sakince emma nın odasına gitti sirius draco yu evden kovdu bende odaya çıktım.

Emma nın anlatımı

Zorla gözlerimi açtım evden Liva ve Draco 'nun sesleri geliyordu . Konuşamıyordum , yürüyemiyordum , nefes almaya bile halim yoktu vücudumda kesikler , yüzüm yara içindeydi . Sol tarafa baktığımda Tom sandalyede oturmuş bana bakıyordu ona nefretle baktım .

Tom : aç mısın ?

Konuşmaya çalıştım ama ağzımı açtığım an canım yanıyordu gözlerim doldu ama ağlamadım kendimi güçsüz göstermek istemedim .

Tom : açsan bekle biraz

Koltuğa yayıldı eskiden nefret ettiğim çocuğa aşık olmuştum ama şimdi aşk gitti nefret tekrar gelmişti .

Pişman mıydı ? Sanmıyorum ben pişman mıyım ? Hayır çocuğumuzu öldürdü , beni dövdü , tekmeledi , ağzımdan kan gelene kadar vurdu ama sonra geldi ve pişmanım , birdaha yapmıyacağım sana vurmayacağım dedi affettim ama şimdi affetmek istemiyordum . Evet bendede hata vardı onu aldattım ama en azından beni yatalak etmeye hakkı yoktu .

İçeriye Amaris geldi yanıma oturup çorba içirdi .

Amaris : daha iyi görünüyorsun

Liva 'nın bağırış sesleri evde yükseldi ona baktım .

Amaris : Astoria ve Draco geldi evlenmek istediklerini söylediler .

Emma : vay a-amına koyim öhöm

Amaris gülümsedi zorda olsa gülümsedim Tom 'dan ses gelince ona baktım bakıp sırıtıyordu .

Tom : işine gelince konuşuyorsun

Amaris : Tom azrail gibi sürekli kızın başında bekliyorsun kızı rahat bırak

Tom : çünkü onun azraili benim

Emma : s-sen benim b-bokumu ye

Tom surat Amaris 'e baktı

Amaris : sus Tom git sen hadi

Tom : Çıkınca bana şöyle

Amaris: tamam

Amaris çorbayı içirdi Tom 'a seslendi ve Tom içeriye sinirle girdi kapıyı kilitledi .

Tom : ne dedin sen ?

Cevap vermedin Tom üstüme çıktı yatağa yatırdı ve yüzüme eğildi .

Tom : iyileştiğin zaman ne olucak biliyor musun ? Tekrar yatalak olacaksın ve tekrar iyileşeceksin sonra tekrar yatalak böyle bir döngüye giricez

Emma : senden nefret ediyorum

Tom : bende senden Emma

Elini kaldırdı korkudan gözlerimi kapattım .

Emma : lütfen yapma

Gozlerimi açtığımda Tom saçını geriye atıyordu şaşırmış bana baktı .

Emma : vurma lütfen

Gözlerim doldu Tom elini saçından çekti hafifçe belimden tutup kaldırdı ve sıkıca sarıldı .

Tom : nasıl hem nefret edip hem sevebiliyorum

Emma : ben senden sadece nefret ediyorum lütfen bırak artık beni

Tom : senin çenen çok açıldı

Tom geri çekildi bana bakıp kaşlarını çattı elini dudağıma yaklaştırdı .

Tom : konuşma demiştim kanıyor dudakların

Tom odadan çıktı yapacağım intikamı düşünüyordum beni bu hale getiren kişiyi hayattan bezdirmek istiyordum .

Bir süre sonra Tom , Liva , Liam geldi .

Liva : konuşma demiştim sana Emma

Sağlık çantasına ilerledi yanıma gelip gazlı bezle kanları temizledi .

Liam : sen uyu Emma birşeye ihtiyacın olursa şey yap ....

Liva : kız konuşup yürüyemiyor

Liam : al bunu

Elime bir vazo veri

Liam : yere atıp kır eğer biri yine zarar vermek isterse hemen gelicez

Tom'a bakarak söyledi Tom göz devirdi . Odadan çıktılar Tom yaklaştı üzerimden çarşafı aldı ve kıyafetlerimi çıkarmaya başladı .

Tom : şşş Emma ağlama

Kıyafetlerimi çıkardı dolaba gidip temiz pijama takımı getirdi .

Tom : giy

Giydirmeye başladı benden hem nefret ettiğini söylüyor hemde iyi davranıyordu Tom'un hiçbir zaman ne yapacağı belli olmaz zaten .

Tom : uyu şimdi

Uykum vardı zaten gözlerimi kapatıp uyudum .

Oy ve yorum atın lütfen

40 oya yeni bölüm gelir

draco malfoy ile +18 (DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin