104.bölüm

4.6K 118 59
                                    

Tomun anlatımı

Herkes odalara dağılmıştı odaya çıkınca direk kendimi yatağa bıraktım emma kapıyı kitlefigim kucağıma çıktı .

Emma:babacım yoruldun mu?

Tom:hayır kedicik

Emma: seni yorabilir miyim?

Tom:ben yorulmam kedicik ama seni yorabilirim

Emma:beni yor o zaman babacık

Tom:büyük zevkle kedicik

Ayağa kalktım çekmeceden prezervatif aldım emma nın yanına gittim üstündeki elbiseyi çıkarttım kendim soyundum kondumu ağzıma koydum paketi açmadan emma ağzımdan aldı.

Emma:hadi ama babacık korunmaya gerek varmı?

Tom:bence yok kedicik güzel bir güne minik bir riddle fena olmaz

Emma:bencede

Emmayı yatağa ittim üstüne çıktım dudaklarımızı birleştirdim iştahla birbirimizi yiyorduk resmen ellerimi südyenine götürdüm yavaşta açtım boynuna eğildim boynundan göğüslerine kadar bir harita çizdim , göğüslerini emmeye başladım.

Küçük ısırıklar bırakıyordum çevresine,emma nın inlemesi beni daha çok azdiriyordu elimi tangasından içeri soktum yavaş yavaş kızlığını okşamaya başladım , emma dudaklarini ısırıp boynunu geriye atarken elimi çekip boynunu sıktım kendimi ona bastırdım inlemesi ile ağzını kapattım ayağa kalkıp sessizlik büyüsü yaptım.

Emma:hadi babacık devam et

Tom:çok sabırsız bir kedisin

Böyle yapması beni daha çok azdırıyordu iç çamaşırlarımızı çıkarttım vajinasına ıslak bir öpücük kondurdum, dilim ile darbelere atarken emma adeta can çekişiyor gibiydi ama mutluydu .

Emma nın anlatımı

Birden midem buladı tomu itip banyoya koştum tomda arkamdan geldi ben kusarken tom bana bakıyordu ayağa kalktım yüzümü yıkadım tom çok mutlu bir şekilde bana bakıyordu sinirli olması lazımdı seks sırasında onu ittim bana sarıldı.

Tom:hamilesin

Emma:hamile miyim?

Tom:büyük ihtimalle

Emma:devam edelim mi?

Tom:kustun bebeğim yorgunsanız başka zaman yapalım

Emma:tom iyi misin?

Tom:evet

Emma:hadi devam edelim sevgilim

Tom:peki

Beni kucağına aldı yatağa yürüdü sakince yatağa bıraktı üstüme çıktı öpüşüyorduk birden içimde birşey hissetim sırtımı gerdim tomun dudağını ısırdım yavaş yavaş içimde gel git yapmaya başladı dudaklarımızı ayırdı.

Tom:kedicik niye gerildin?

Emma:birden olunca

Tom:emma sayamayacağımız kadar seviştik bebeğim hâlâ mı?

Emma:bide ben san otuz üç santim sokuyum geril bi

Tom:kusura bakma ama gay değilim sevgilim sadece seni sikmekten zevk alıyorum

Konuşurken içimde gel git yapıyordu konuşmalarımıza inlemelerimiz katılıyordu aradan bir saat falan geçmişti tom içime boşaldı içimden çıkıp alnımı öptü .

Emma:bu kadar mı?

Tom:yorulma diye sevgilim uyuyun hadi

Emma:belki hamile deÄŸilim tom

Tom:yaparız sevgilim

Emma:peki iyi geceler

Tom:iyi geceler

draco malfoy ile +18 (DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin