Noc za ďalšiou

6 0 0
                                    

Chodím dole schodom, jeden za druhým, som vyčerpaný, vysílený a unavený.
Vidím ale ľudí, v pravo, v ľavo, všade naokolo, ale veľmi ma to teší, už som ich predsa tak dlho nevidel!!
'Ahoj Ani' premýšľam. 'Ahoj Paľo!' Uvažujem.

Toľko šťastia a nádeje, dúfania. Zapadnem?
Keď sme na túto strednú prišli prvý krát, tak sme sa všetci navzájom priatelili a všetko bolo v poriadku, bol som úprimne moc šťastný. Ale potom prišla celá tá pandémia a ja ako overthinker som nevedel ako online konverzovať, no i tak som to potiahol! No potom sa ľudia začali odťahovať, skúšali a potom zrazu odišli.. Čo sa to deje? Ohováračky?? Ale to predsa nie! Veď mi sme všetci kamaráti a priatelíme sa, všetcu sú takí milý, všakže?

Keď máte určitý názov preto, že prečo rozprávate ako rozprávate, a či píšete, myslíte, a či reagujete, je to jednoduchšie vysvetliť..

No ja neviem, bola tam toľká prázdnota, a ikeď sa teraz celá naplnila milosťou, sa po kúsku pomaly vyplachuje, ale veď každý predsa raz príjde, potom odíjde, no nie..?

Som hladný, a úprimne zaspávam, ale zase sa chcem baviť, chcem byť s nimi, byť dôverný, pochopený možne i tak, nápomocný..
Už nie som rád, hrdosť pre moju prácu mi spadla, a to ako týpkovy na umeleckej škole na čomž kariéru stávam.. 17, už som zbil túto číslovku, teraz nájsť prácu na kompenzáciu a stabilitu..
17 znie pochybne, ale i zaujímavo. No nie?

Psychológia, to čo som tak hlboko bádal a učil sa, mi teraz otravu dáva a pochyby.. Malá vecička na ukážku a už peklo vidím..

Traumatizácie od ľudí z mladších časov.. Ten chlap čo ma sledoval podľa Omegle, čo som raz vyskúšal. Sexuálny fanatik čo ma cez Facebook ťahal za nos a tá baba, čo nám v triede šikanu dala... Neviem, toto má byť taký "Welcoming" avšak sa ospravedlňujem, tak moc pozitívny som není.Desivá je tá realita, i sám sa mnoho krát vidím utekať. Milujem jazyky, v nich by som veľmi moc chcel taktiež písať. Ale to práce naplno i pri škole mnoho dáva.

Bolesti si odkladám, komixujem a spracuvávam. Pracujem a prerábam s nimi, aby som len vedel, a pochopil. Nemám rád konverzáciu, ale zároveň ju milujem, len mi prosím už daj, možnosť pochopiť..

!Nečítaj keď to na teba nedobre vplýva!

Tínedžerské pochybnostiWhere stories live. Discover now