+សួនច្បារ🌸⚘(Back Jimin)
Jimin:<បងTan បងJon អ៊ំស្រីមិញជាអ្នកណា>
(Jiminអង្គុយលើស្មៅមើលផ្កា)Tan:<អរជាមីងបង្កើតចៅហ្វាយហើយប្រុស2នាក់
នោះជាបងនិងប្អូនប្រុសចៅហ្វាយ> (TanនិងJonឈរនិយាយជាមួយjimin)Jimin:<អរ បងនិយាយរឿងចៅហ្វាយបងតិច មើស> (jiminទាញដៃTanមកអង្គុយជិតខ្លួន)
Tan:<Okចឹងចាំបងនិយាយអោយស្តាប់>
Jon:<សុំអង្គុយស្តាប់ដែរអ្នកប្រុស>(Jonចូលអង្គុយ
ខាងស្តាំដៃTan មានន័យថាTanនៅកណ្តាល jimin
និងJon)Jimin:<បងTanនិយាយទៅ>(jiminចាំស្តាប់)
Tan:<គឺអ្នកនាងSujinមីងចៅហ្វាយយកចៅហ្វាយ
ទាំង3មកចិញ្ចឹមនៅពេលនេះចៅហ្វាយធំអាយុ15ឆ្នាំ
ឯចៅហ្វាយបងអាយុ13ឆ្នាំឯចៅហ្វាយតូចអាយុ 11ឆ្នាំពួកគាត់សុទ្ធតែកំព្រាឪពុកម្តាយហើយឪពុកម្តាយពួកគាត់សុទ្ធតែស្លាប់ទាំងអស់ហើយអ្នកនាង sujinជាប្អូនស្រីបង្កើតប៉ាចៅហ្វាយបង គាត់មានអាជីបជាជាម្ចាស់Club Casinoនិងក្រុមហ៊ុន> (Tanនិយាយត្រឹមនិងក៏ឈប់)Jimin:<ហើយអ៊ំស្រីនោះជួបពួកគាត់យ៉ាងមិចហើយពួកបងជួបគាត់យ៉ាងមិចដែរ>(jiminស្តាប់ជក់ចិត្តណាស់)
Tan:<គឺមានថ្ងៃមួយម្តាយចៅហ្វាយធំនិងម្តាយចៅហ្វាយបងត្រូវគេចាប់រំលោភតែមិនដឹងថាជាអ្នកណាទេគ្រាន់តែដឹងថាអ្នកចាប់នោះមានខ្សែធំឮថាជាមិត្តអ្នក អង្គម្ចាស់បងមិនដឹងថាជាអ្នកណាទេ>(Tanនិយាយត្រឹមនិងឈប់ទៀត)
Jimin:<ថាមិចអ្នកណាគេអាក្រក់ម៉េស>
Tan:<ពួកគាត់ធ្វើការនៅClubអ្នកនាងsujinតែពេល នោះអ្នកនាងSujinមិនមែនអ្នកគ្រប់គ្រងទេគឺប៉ាចៅហ្វាយធំនិងប៉ាចៅហ្វាយបងជាអ្នកគ្រប់គ្រងដូចចៅ ហ្វាយសព្វថ្ងៃចឹងម្នាក់ទៅClubម្នាក់ទៅCasino ម្នាក់ ទៀតទៅក្រុមហ៊ុនគឺចែកគ្នាគ្រប់គ្រងតែពួកគាត់ត្រូវម្នាក់ដែលចាប់រំលោភម្តាយចៅហ្វាយទាំង2ទៅនោះបាញ់សម្លាប់រួចទើបចាប់រំលោភម្តាយចៅហ្វាយទាំង2 តាមក្រោយហើយពេលនេះចៅហ្វាយទាំង2បានឃើញមុខអ្នកចាប់រំលោភម្តាយខ្លួនតែជួយមិនបានព្រោះពួក គាត់នៅក្មេងណាមួយម្តាយពួកគាត់គ្រវីក្បាលហាមពួក គាត់ចេញមកជួយ>(Tanឈប់ផឹកទឹកតិច)
YOU ARE READING
គំនុំសាងស្នេហ៍(កែសម្រួលឡើងវិញ)
ActionតួឯកJeon Jungkookជាម៉ាហ្វៀសម្លាប់មិនរើស មុខមិនញញើតនឹងច្បាប់ តួឯកKim Taehyungជាកូនចិញ្ចឹមអ្នកម្នាង