New York, Bar Harbor, Westover Hall.
Ca orice zi idioata si plictisitoare in timpul scolii.Ah..si ca sa nu uit,numele meu e Riley Jackson,dar tot imi zic Riri,in fine....Macar aveam cu cine sa vorbesc. Ghase Mary,una dintre cei mai buni prieteni ai mei,vorbea neincetat despre viata ei "importanta" de care pe mine ma enerva uneori,dar ma rog. Fiind doar 4 colegi in clasa,eu,ea si in partea cealalta erau Ravian Clare,unii dintre cei mai dusi cu pluta elevi ai scolii pe care Mary mereu ii placea sa-l enerveze, si Joanne Emerson,genul de fata plina de sarcasm si de treaba,dusa si ea putin cu pluta. Stateam linistit in clasa,cand pe Mary a apucat-o sa vorbeasca cu ei despre ceva ce pe mine ma facea super curios, dupa care au plecat din clasa inspre baie. Vroiam sa merg si eu,dar poate e ceva secret si poate urla iar pe mine ca imi bag nasu' unde nu-mi fierbe oala. In fine,am stat si asteptat dupa care o batrana cu un caine au intrat in clasa si s-a pus la catedra din fata clasei. Dintr-o data m-am dus intr-un colt al clasei de frica:
-Ce dracu?!
Si dintr-o data un coleg de-al meu,Robert Bradford (Nu-l suportam pe copilul asta) a venit in clasa impreuna cu un prieten de-al sau din clasa alaturata. Inca ma uitam ca vaca la benzinarie pe acea batrana infricosatoare. Apoi Robert a inceput sa scoata din buzunarul sau un fel de surubelnita si defapt nu era o surubelnita,era un pistol-surbelnita dupa care impusca-se cainele in cap. Atunci am tresarit de spaima. Celalalt prieten al sau scoase un cutit si taia-se batrana in doua. Atunci am fugit din clasa urland si plangand in scoala de psihopatii aia doi.
-Mary?! Joanne?! Ravian?! UNDE DUMNEZEU SUNTETI?! (Nu stiu de ce am zis asta, logic ca erau in baie, dar eram prea speriat)
Cand i-am gasit, purtau niste tinute ciudate, cum ar fi Mary care purta haine de rebela de la colturiile strazii si avea o chitara cu clape de pian pe spate. Joanne care purta niste haine de punk si un tun pe umarul stang. Ravian care avea parca hainele rupte si jupuite cu o drujba in mana si doua topoare, un topor pe piciorul drept si celalalt pe piciorul stang. Era asa ciudat. Dupa ce le-am zis cele intamplate in acea clasa, m-au luat, am coborat scariile asa rapid ca nu-mi dadeam seama si m-au dus grabiti in baia ciclului primar dupa care Mary ma baga-se in cabina de WC,dar cum nu puteai intra pe usa, m-a impins pe geam si ma uitam mai atent,apoi mi-am zis "De cand Dumnezeu baile ciclului primar au cada in WC?!" ,eram atat de confuz si de speriat, dupa care Mary mi-a zis sa caut pe net familia lui Robert,eram mai speriat atunci,ma uitam pe fereastra si o vedeam saracii elevi si profesori care fugeau de colo colo ca sa-si salveze vietiile,i i intelegeam. Joanne distrugea toata scoala cu tunul sau urias. Cand am intrat pe net, o mana a intrat cumva pe geam si am intrat in panica mai rau ca niciodata. Si dupa Ravian ma salva-se taind acea mana in care ma facea mai rau sa intru in panica. Am incercat sa ies din WC,dupa care il vedeam pe Robert turtind-o pe Mary intre doua usi, apoi ea a ripostat lovindu-l cu piciorul in cap si scapand. Dintr-o data a rupt cumva robinetul din chiuveta si il lovi-se peste fata, dupa il lovise cu chitara in cap lasandu-l inconstient.
YOU ARE READING
O viata nebuna de semi-zeu.
RandomCand viata a 5 adolescenti (ne)obisnuiti o ia razna cu totul.