2-0

66 9 22
                                    

Merhaba Taetae :)

Keşfet Chat

-CHAT-

RM : YoonGi neredesin?

Min Suga : Sana ne?

Hobi : Hyung yardım etmeye çalışıyoruz.

Min Suga : Nasıl yardım edeceksiniz bitti işte. Kuzenimle bile konuşmamı kısıtlayacak bir insanla olamam ben.

Taetae : Hyung sana ne dedi de bu kadar sinirlendin?

Min Suga : Fotoğrafımı paylaştıktan telefonumu elimden alıp mesajları okumaya başladı. Hayır yani bunca yıldır ailemiz olmamasına rağmen biz Layana ile abi kardeş olduk, birbirimizin ailesi olduk illaki benim ya da onun özeli olabilir bana anlatmak istemiş olabilir bunu onun okumasına hakkı yok yalan mı?

SeokJin : Yalnız YoonGi burada haklı. Konu mesaj olması bile değil telefona bakmak çok yanlış.

Taetae : Hayır mesajlara bakması çok tuhaf Layana zaten Nam Joon hyungla sevgili kuzeniyle mi birlikte olacak?

RM : Devam et hyung.

Min Suga : Ben Soo-Na'ya bağırmaya başlayınca o da bana bağırdı sonra sinir krizi geçirip etrafta ne gördüyse bana fırlatmaya başladı. Sakinleşince evden gitmesini onunla birlikte olmak istemediğimi söyledim.

Kookie : İyi yapmışsın hyung Layana'yı nasıl kıskanabilir? Hem gözüm tutmadı o kızı sarhoş olduğun halde kızıyordu.

Min Suga : Umurumda değil. Artık kuzenimle, arkadaşlarımla takılacağım sevgili falan istemiyorum.

Kookie : Ben de hyung değil mi?

Min Suga : Veletler yanıma gelemez kjndlkasnlndaslkndlsal

Kookie : Hyung ya ndsnnsdnfka

Taetae : Kızlar nerede?

Min Suga : Soo-Nanın dağıttığı odayı toparlayıp onun evinde olan eşyalarımı almaya gittiler.

Taetae : Anladım hyung Beyza'yı aradım da açmadı.

Kookie : Bu ortam beni çok gerdi memessavaşlarını tekrar yapalım mıııııı?

Hobi : Evet eğlenceli olur.

SeokJin : Yorumlar kapatılacak ama dalga geçiyorlar.

Parkjmn : Tamam, olur.

Kookie : O zaman başlasıııın!!!

Min Suga : Yirmi üç yaşında olmasına rağmen hala bir bebek.

RM : Bir büyütemedim şunu...

-KEŞFET-

-KEŞFET-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LAY\ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin