-CHAT/BangtanperfectLayana/
Taetae : Lan mal Jimin! Bebek var diye kızın karnına neden kafa attın mal!
Min Suga : Dur ne? Jimin?
Layana : JBLDKSNVKDSNVNKLANVKAKSDN ŞAKA MI BU?
Taetae : Hayır eve gediği gibi kapıda Beyza'ya sarıldı sonra yere eğilip karnına bakayım derken kafa attı kız yerde yatıyor hala lan aptal!
RM : Söyleneceğine kaldırsana kızı.
Taetae : Bilerek yatıyor mal canı acıyor.
Parkjmn : Şey özür dilerim nereden bileyim ya birden oldu djksbjasbjsbcjasbjb
Taetae : Özrü kabahatinden büyük malın.
Hobi : KNNsbjvbsbvjsdkbvjsdb eeee Jimin-Shii var mıymış bebek?
Parkjmn : Yok hyung kafa attığım gibi beyza yumruk geçirdi suratıma vkdövsdknvkndskn bayılmışım kızın eli benden ağır.
Taetae : Refleks olarak yaptı dua et sadece yumruk attı.
SeokJin : Kötü olmuş be.
SeokJin : BEYZAAAA ANNEM NASSIN?
Kullanıcıyoo-una : Jinnie şive kazandı.
Layana : Şu ağzını topla kırmayayım ağzını. Bizden başka kimse ona Jinnie diyemez.
Layana : Seni tekrar gruba aldıysam Jimin için.
Layana yazıyor...
Parkjmn : Layana tamam yeter.
*Min Suga çevrimdışı.*
*Layana çevrimdışı.*
RM : Ne zaman eve geri dönecekler?
Hobi : Hiçbir fikrim yok bir haftadır evden çıkmıyorlar YoonGi cidden iyi değil. Baksana eski samimiyeti bile yok artık sanki zorla yazıyor.
Kullanıcıyoo-una : YoonGi'ye ne oldu ki?
Kookie : Ya kızım sana ne? Sen hayırdır bizim olaylarımızla ilgilenmeye başladın bu aralar?
Kulanıcıyoo-una : Ne ilgileneceğim ya sadece merak ettim. Yani Jimin'in sevgilisiyim ve benim de bilmeye hakkım var.
SeokJin : O hakkı sana kim tanıdı?
Kullanıcıyoo-una : Kimsenin tanımasına gerek yok Jinnie.
Parkjmn : Soo-Na haddini aşma.
Parkjmn : Her şeyi biliyoruz kendine gel ve kes şu oyunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAY\ KTH
FanfictionKim Taehyung yeni keşfettiği bir uygulamaya katılır ve o uygulamada kısa sürede fenomenliğe adım adım koşar. Tabii bu kısa süre zarfında birçok arkadaş edinen Taehyung birde kalbinin ritmini bozacak birisini bulur. Tüm kızlar onun için can atarken o...