dzień 31.

8 2 3
                                    

no i tak! to miał być teoretycznie dzień ostatni tej akcji, może trochę też wyzwania. zastanawiałam się nad robieniem tego dalej, bo, jak mówiłam, czasem męczyło, ale generalnie było super.

na szczęście jest tu kochana vuggesang  która dała mi świetny pomysł (na który z jakiegoś powodu sama nie wpadłam, haha) żeby sobie to pisać co jakiś czas i, co najważniejsze!, żebym miała do tego chęci, bo inaczej to nie ma sensu.

dlatego teraz będę się starała wstawiać co dwa, trzy dni. nie jestem dobra w trzymanie się planów, ale spróbujemy, nie poddajemy się na etapie przygotowawczym, pamiętajcie!

a co do dzisiaj

ale cieplutko! słońce, ptaki ćwierkają, temperatury 20°C, kwiatki, trawa i dużo ludzi na zewnątrz. wiosna pełną parą!

oglądnęłam (znowu) kilka filmów z kanału '7 metrów pod ziemią', dziś zostawiam w mediach, możecie sprawdzić. od razu mówię, że akurat tego jeszcze nie oglądałam!

skończyłam czwarty sezon winx.

spotkałam moją koleżankę i zmotywowała mnie do pisania (właściwie zmusiła).

jeszcze chcę powiedzieć, że wattpad, a właściwie ludzie tutaj prawie zawsze wywołują uśmiech.

i to tyle dziś, lecę spać.

jaki jest twój dzisiejszy powód do uśmiechu? <3

🎉 Zakończyłeś czytanie 𝒑𝒐𝒘𝒐́𝒅 𝒅𝒐 𝒖𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒄𝒉𝒖 🎉
𝒑𝒐𝒘𝒐́𝒅 𝒅𝒐 𝒖𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒄𝒉𝒖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz