-Hai,Rose,depune mai mult efort daca vrei sa ma invingi!!Striga la mine batranul.
-Oh,mai taci,batrane!Stiu si eu asta!Daca va intrebati cine pune atata presiune pe mine,nu este nimeni altul decat tatal meu,marele Roberto William Anderson.Da ati auzit bine,sunt fiica celui mai mare interlop din Italia!Dupa cum puteti vedea,ma antreneaza pentru a deveni urmatorul cap al mafiei italiene!
-Hei,batrane,cred ca am terminat cu antrenamentul pe ziua de azi!Plus cred ca mama fierbe de nervi ca nu am reusit sa luam micul dejun cu ea.
-Da...Deci esti pregatia sa mergem in casa si sa dam cu ochii de cel mai infricosator lucru pe care l-ai vazut in viata ta?
-Nu,nu sunt gata!Ii raspund stiind ce ne asteapta cand intram in casa.
-Hai sa mergem.
Am intrat in casa incercand sa nu fac un zgomot,dar din pacate,mirificul meu tata atinge vaza de pe masuta de sticla.Aceasta cade facand zgomot injurand in sinea mea,incerc sa grabesc pasul impreuna cu tata. Cand dintr-o data aud inevitabilul glas al mamei.
-Nu mai faceti o miscare!!
-Spre apararea mea...el a venit cu ideea!spun eu aruncand vina asupra batranului meu
-Poftim!?Cine a venit la mine dis de dimineata cu dorinta de a ma invinge?ma intreaba acesta nervos la randul lui deoarece am aruncat vina asupra lui.Eu si tata contuinuam sa aruncam vina unu inspre altul pana cand ne intrerupe mama.
-Rosemary Juliet Anderson si Roberto Wiliam Anderson!In living,acum!!
Ma supun mamei fara sa mai scot un cuvant,deoarece chiar nu imi doresc sa se enerveze si mai rau de atat.Intre timp,tata se uita la mine si imi mimeaza pe buze ,,ce facem acum''.Eu raspunzandu-i ,,Dumnezeu fie cu noi''.Acestea fiind spuse,uite-ne: cel mai mare interlop din italia si fiica lui,cum stam cuminti si asteapata ca morala mame sa ia sfarsit.
Ridic privirea uitand-ma si nu pot sa nu o admir, pare la prima vedere o femeie linistita care are o familie fericita si iubitoare dar in ochii mei ea e mult mai mult de atat,ea e o femeie puternica care a reusit sa ii inmoaie inima tatei si care a reusit sa tina familia mereu unita.Mereu am visat ca in viitor sa am o relatie ca a lor dar momentan nu am gasit nimic potrivit,am avut o relatie dar acea relatie a fost cea mai rea experienta pe care am avut-o si nu mi-as dori sa retraisc...de atunci am pierdut increderea in orice barbat care incerca sa se apropie de mine,dar asta este o poveste pentru alta data.Ma ridic de jos si ma duc sa o imbratisez pe femeia care mi-a dat viata si o pup dragastos pe obraz.
-Ma duc sus sa ma pregates de facultate.
-Hai fugi altfel intarzi.spune aceasta dupa ce ma pupa parinteste pe frunte.
Merg sus in camera mea pentru a ma pregati pentru cursurile de la facultate ,doar gandul ca o sa il vad acolo ma scoate din sarite,norocul meu ca o am langa mine pe singura persoana care imi e de incredere si imi e si cea mai buna prietena Sasha,bine inteles mai am prieteni dar nici unul nu se comapara cu ea....
Dupa ce termin sa ma pregatesc cobor jos imi pup ambi parinti pe obraz,imi iau cheile de pe masuta de la intrare,urc in maina si pornesc sper cel mai oribil loc din lume...Facultatea....
CITEȘTI
Heartbeats
RomanceCe se intampla cand iti poti auzi bataile inimi din ce in ce mai tare si mai rapide,batai pe care credeai ca nu le vei mai auzi?Asta pana cand apare el.... Gandurile ei: El atat de bun si la fel de toxic pentru mine,imi face bine dar imi face rau...