Si iatama,intrand in curtea facultati mergand spre locul meu obisnuit unde parchez,si ca de obicei nebuna mea se afla acolo astepanduma rezemata de capota masini ei in timp ce butoneaza telofonul ne fiind prea fericita.O clacsonez ca sa vada ca am ajuns si imediat pe fata ei apara un zambet jucaus,Sasha este cea mai buna prietena pe care mi-am dorito mereu,la 1,65 ai ei poti spune ca arata bomba, si marefer la tot ce se leaga de ea, de la bustul generos,fundul bombat, pielea putin bronzata si parul de un negru inchis tuns pana la umeri care se potriveste de minune cu ochii ei ciocolatii.
Cobor din masina cu geanta pe urmar si ma indrept impreuna cu ea inspre intratrea de la facultate,dar bine inteles ca gandurile mele sunt intrerupte de imaginea care o am in si ma face sa imi doresc sa nu fi venit niciodata la facultate.La 10 metri departare de mine se afla dusmanul meu cel mai mare Jackson Drew Mikaelson,da ati citit bine fiul ravnitului interlop spaniol Marcus Andrew Mikaelson acesta fiind si rivalul tatalui meu inca de cand acestia erau in liceu.Dar gandurile imi sunt intrerupte de catre prietena mea care ma intreba ceva care ma lasat masca.
-Hmmmm...mi se pare mie sau te cam holbezi la Mikaelson?!
-Nu ma holbez,doar incerc sa imi dau seama cum a putut cineva sa il primeasca in facultatea aceasta pe acet specimen fara creier!
-Da,da cum spui tu,oricum,voi doi va tachinati asa de cand eram la liceu,si se pare ca soarta tot continua sa va aduca impreuna .
Nu ma mai chinui sa is spun alt ceva deoarece oricum ce spun eu nu prea are sens pentru ea daca e vorba de subiectul acesta .Continui sa merg mai departe impreuna cu ea pana cand,imi aud celalalt nume strigat de singura persoana pe care cred ca as omora-o fara sa ma gandesc de doua ori!
-Juliet!!!
-Spune ce vrei Mikaelson nu am timp liber pentru persoane ca tine.Spun eu, in timp ce imi dau ochi peste cap si,pe fata tampitului asta a facut sa apara un ranjet titpc lui.
-Persoane ca mine,vrei sa spui persoane asa sexy si atragatoare ca mine,nu-i asa J.U.L.I.E.T!!!
-In primul rand,Mikaelson nu imi mai spune asa si in al doilea rand,daca tu prin sexy si atragator te referi nesuferit,narcisist si arogant atunci da poti sa spui si asa! Cu astea fiind spuse ii intorc spatele si ma departez in timp ce pe fata lui nu poti citi decat nervozitate si manie.
Ha asta si vroiam,sa vedem ce ai sa faci acum Mikaelson,rad in sinea mea la gandul acesta,si in timp ce inaintez impreuna cu Sasha pe coridor spre dulapul meu pentru a imi lua manualul pentru urmatoare lectie.
-Siii ce ora ai?!Intraba prietena mea fara pic de chef de invatat.
-ihhh am mate cu domnul Greg, dar tu?
-Am biologie cu tarfa de Wilson!Spune prietena meain timp ce isi increteste nasul,ceea ce pe mine ma face sa rad.Ne lu-am la revedere si fiecare se indreapta aspre clasa ei cand dintr-o data imi simt incheietura prinsa de o mana puternica,si in secunda uramatoare sunt lipita de un piept bine facut dar cu un miros mult prea enervant de familiar.Ridic privirea in sus si nu dau de nimeni altul decat....Mikaelson care ma priveste cu ura.
-Ce vrei Mikaelson?
-Vreau sa iti sti locul si nu imi mai vorbesti asa.Maraie el la mine si pe mine nu ma face decat sa scot un hohot de ras la fraza lui.
-Asculta aici Mikaelson eu zis sa iti vezi tu de treaba ta si sa nu ma ameninti tu pe mine,ca nu ma speri nici cat negru sub unghie.Ii spun extrem de calma stiind ca asta il va enerva mai tare,ceea ce sa si intamplat deoarece simteam cum stransoarea lui de la incheietura maini mele se inteteste.
-Tu asculta Juliet nu ma provoca pentru ca nu vrei sa sti ce iti pot face.Spune el cu ura in voce,ceea ce mie mi se pare ciudat de sexy,op stai ce sexy nu in nici un caz tantalaul asta sa fie sexy..
Ma ridic pe varfuri si ii spun incet la ureche..
-Nu mu cunosti asa cum crezi tu Mikaelson asa nu ma subestima niciodata.Cu astea fiind spuse ma rasucec brusc si cu ajutorul piciorului ii dau una in abdomen ,el fiind luat pe nepregatite ceea ce il face sa se dezechilibreze si sa cada in cur moment in care eu ma aplec spre el si ii soptesc la ureche...
-Si ti-am zis sa nu imi mai spui asa.Dupa care imi continui durumul el fiind inca in soc de la miscarea mea de mai devreme.....
CITEȘTI
Heartbeats
RomanceCe se intampla cand iti poti auzi bataile inimi din ce in ce mai tare si mai rapide,batai pe care credeai ca nu le vei mai auzi?Asta pana cand apare el.... Gandurile ei: El atat de bun si la fel de toxic pentru mine,imi face bine dar imi face rau...