A więc tak:
Była sobie raz runa yomozuki.
Jej tato Naruto jej nie kochał a nieznana matka umarła (została mięsem.z anime które chcę obejrzeć). Okazało się że ma moce Nastki ze ✨streńdżer finks✨. Postanowiła pójść do szkoły w której jest deku i todoroki ale pomyliła szkoły i poszła do szkoły nadzieji (z danganronpy) i na szczęście wyważyła żelazne okno i przez nie uciekła do All Might i później zostali ✨małżeństwem✨ i przyszedł todoroki z deku którego właśnie polał wrzątkiem(wtedy deku to był ✨deku todoroki)✨.
(Deku i todoroki to jej ✨ kraszowie ✨)Nagle przeszedł Deku, a Runa nagle zemdlała z miłośći. Zabrałyśmy ją do tej pielengniarki (Renowery Girl czy jakoś tak). Runa nas polubiła i chciała zagrać z nami, Deku, Yumeko i z Toph w pokera. Gdy zebrała ekipę zaczeła się gra, ale nasza Runa zdała sobię sprawę z tego że Toph jest ślepa więc wzieła jej asystenta Iskrzące Paluszki (Aang). Wygrała tą gre. Gdy skończyli poszła do domu i ujżała All Mighta.....
Nagle All Might zaczoł kłótnie (⚠️smutny dialog⚠️)
- ty ty! Jesteš w cionży czy co że taka gruba?!(All Might)
- ty ja nwm (wcale nie pożerała pączków przed snem) (runa)
- idź lepiej do lekarza. I WYJAŚNI MI CZEMU ZRMDLAŁAŚ NA WIDOK DEKU! (All M.)
-emmmm JeStEm w CiOnŻy i NmG sIę dENeRwOwaĆ.(runa)I poszła do lekarza.
U lekarza
*Deku stoi i liczy swój przegrany brak hajsu przez pokera pod szpitalem*
Nagle runa wychodzi i go widzi (obok czeka na niego All Might)
-runaaaaaaaaaaaa- podchodzi deku i przytula runę
- ja ci dałem moc a ty mi żonę zdradzasz! Ty brokule jedny!
*Deku nagle zmienia się w brokuła*
- jestem w CiOnŻy - mówi i zjada brokuła-dekuPo tym poszła do U.A i się zapisała do tej szkoły. Nagle ogłosili że ROZPOCZEŁO SIE AGNI KAI POMIĘDZY ZUKO A TODOROKIM. Runa pobiegła tam zobaczyc. Biedny Todoroki nie mógł użyć mocy lodowej więc przegrał.... Nagle przyleciał jego ojciec i zaczął o opieprzać przy całej szkole. Z nienacka przyszedł Dabi i powiedział:
-Słuchaj! MNIE TEŻŚ TAK MĘCZYŁEŚ I UCIEKŁEM I PRZEZ CIEBIE ZOSTAŁEM ZŁOCZYŃCĄ. JESTEŚ Z TEGO ZADOWOLONY? MOŻESZ ZROBIĆ TAK TEŻ Z SHOTO!
Skompromitowany stary Todorokiego odleciał na jednoroszcu. Po szkole Runa poszła do szpitala...W szpitalu:
Runa- *rodzi*
All Might został w domu
Runa: *urodziła brokułogłowego todorokiego z kaloryferem na brzuchu i fryzurą w kształcie fryzury All Might i nazwała go Maryl Rodowek (po prababki Maryli rodowicz)*
Przyleciał stary todorokiego z jednorożcem i porwał Maryla i poleciał na księżyc. Więc All Might i runa poszli do mononiedzwiedzia by pożyczył im rakietę by odzyskali marylaI go odzyskali. Nagle jednorożec Starego Todorokiego dostał zawału i zauważył Lighta z notatnikiem. Nagle uciekł do domu i zobaczył swoją zonę. Zaczeli się sprzeczać. Tym czasem Light nagle swoim notatnikiem.... ZABIŁ MARYLA! Rodzice rozpłakani, a morderca ucieka... NAGLE PRZYBYŁ AANGG I DZIĘKI STANOWI AWATARA WZIĄŁ LIGHTA I WSADZIŁ GO DO PAKI!
Nagle rzyszedł Harry Potter z kamieniem wskrzeszenia i zmartwychwstał Maryla. I przyszła zakochana w runie midari i zaczęła lizać pistolet (lizać że językiem jak coś). Zazdrosny All Might wzioł death note i wypisał imiona wszystkich zakochanych w runie w ostatniej chwili przybiegł Zgredek i wyrwał stronę.
W zamian chciał skarpetę...Zgredek dostał skarpetę,a ten kamień okazał sie ... FAŁSZYWKĄ! Tylko pokazywał potęponie dusze a nie wskrzeszał, Runa postanowiła wyjechać na samotne wakacje...
I dostała ✨depresji✨ i żarła lizaki przez całe wakacje bo nic innego jej nie smakowało, a nagle spadł i uderzył ją w głowę..... LIVE NOTE (nie wnikaj taka odwrotność death note) więc go wzięła a tam pojawił się!!!!..... (Jakiś demon to ty wymyśl)
Wróżka! Ale biedna Runa nie mogła wskrzesić Maryla bo ten kto został zabity notesem śmierci nie mógł zostać wskrzeszony (tak jest też odwortnie) Ta wróżka to była Dzwoneczek. Powiedziała żeby dała jej lizaka i zaczeły się kłocić. Nagle przyszła Yumeko i chciała z ną grać w pokera. Przegrała Runa...... Ale na całe szczęście stawką były lody.. :> Runa wróciła i pomyślała o rozwodzie...
Nagle.................
Na chatę wbił.........HAGRID! Powiedział że ją kocha i chce być z nią, ale Runa uciekła do krainy lizaków gdzie została na wieki. KONIEC
Wystąpili:
Główni:
Runa
Reszta:
All Might
Deku
Todoroki
My
Yumeko
Toph
Aang
Brokuł- deku
Zuko
Ojciec todorokiego na jednorożcu
Maryl Rodowek
Mononiedzwiedź
Light
Harry Potter
Midari
Zgredek
Dzwoneczek
Yumeko
HAGRID!
CZYTASZ
Wzruszające historie z ✨anime✨
Hài hướcautorzy: julfka and Irys. język: polski sposób tworzenia: Messenger ⚠️w celach humorystycznych i nie ma na celu nikogo obrazić⚠️ Nie zwracajcie uwagi na okładkę nie umiem robić ładnych 👁️💧👄💧👁️ ⚠️CRINGE⚠️