Bakugoł-pomeranian

10 2 0
                                    

Był sobie kiedyś pomeranian.
Nazywał się bakugo i nie lubił brokułów, ZAWSZE PO NICH DOSTAWAŁ SRAKI👹👹👹👹
ale pewnego dnia... Bakugo zjadł brokuła i nastał cud...

Kamień który leżał obok niego PRZEMÓWIŁ LUDZKIM GŁOSEM!!!
- czemu ty jesz te biedne brokuły?! CO ONE CI ZROBIŁY?!
A Bakugo odpowiedział

-PRZYWOŁYWAŁY MI SRAKĘ!-krzyknął- ale zaraz... KAMIEŃ GADA?!??!?
-Tak, jestem edżeńdżiroł  kiriszima i przybyłem by powiedzieć ci że król brokułów pod imieniem Dekl chcę cię zgładzić bo najadł się włosów daddiego all mihta (przepraszam)

Bakugo schował się w pobliskiej jaskini z kamieniem. Okazało się że ta jaskinia jest tajną kryjówką brokułów. Nagle zza ściany wyskoczył Deku atakując Bakugo.
- ZA BROKUŁYYYYYY!
Przez ten atak Bakugo wystrzelił w kosmos , a tak dokładniej na księżyc.

I Bakuś tak leciał ale nie doleciał i zaczął spadać!
Ale na jego szczęście (albo nieszczęście) spadł na 😈minetę😈
Mineta powiedział że pomoże mu się ukryć pod jednym warunkiem...

Ale Bakugo go nie wysłuchał i wrzucił go do śmietnika. Nagle zauważył armie brokułów. ONI GO GONILI!!! Bakugo zaczął uciekać.

Nagle wszedł w ślepą uliczkę i nie było ucieczki...
I NAGLE PRZYLECIAŁ DABI I ZROBIŁ DABA (takiego jak chyba były popularne w 2017/16) a ten dab Dabiego ich wystraszył że uciekli!
Ale to nie był koniec kłopotów... Przyleciał DADDY ALL MIHT!!!!! I kazał im żreć włosy!
A potem....

Wrócili na Ziemie. Bakugo postanowił nigdy więcej nie jeść brokułów.

I zaczął śpiewać: KUP CO CHCESZ, KUP CO CHCESZ, W SHOPEE WSZYSTKO JEST!

I bakugoł-pomeranian zaliczył zgona

KONIEC

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 27, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wzruszające historie z ✨anime✨Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz