Bölüm 1

88 28 19
                                    

▬▬ι═══════ﺤ

          800'lü yılların başında başladı Şövalye Hunter'ın kısa öyküsü, yaşadı ve büyük bir savaş sonrası esir düştü. Türlü işkenceler gördükten sonra öldürüldü. Kısa ve öz bir yaşamdı yüzlerce insanı öldürdü ve sonra öldürüldü. Onun için tek üzülen ise iyi bir asker kaybettiği için komutanıydı. Hunter öldükten sonra işler değişti küçük evler birbirinin üstüne dikildi, krallar bir yenisiyle ve bir yenisiyle değişmeye başladı. Sonunda ise tek bir insan kalmayana kadar büyük bir salgın insanları acı dolu bir şekilde öldürmeye başladı. İnsanları öldürüyor ve yerlerine, virüsten oluşan ölümcül yaratıkları bırakıyordu. Virüs insanların ölü vücutlarını canlandırıp kendisi için yeni köleler hazırlıyordu. Bu tüm insanlık yok olana kadar sürdü. Canlanan ölü vücutların arasın da Hunter da vardı. Ama Hunter' da bir farklılık vardı.      

Yıl: 1687

          Hunter gözlerini zindanda açtı etrafta kendisi gibi kokan cesetlerle. Zindanın kapısı kilitliydi. Yanında hareket eden bir canlı görünce yavaşça geri çekildi ve artık yerinde olmayan kılıcına davrandı, en azından davranmaya çalıştı. Karanlıktan çıkan yaşlı adam sarı dişlerini göstererek güldü. Ve kabzasında olması gereken kılıcı adama uzattı. Hunter kılıcın çevik bir hareketle aldı ve konuşmak için ağzını açmaya çalıştı ama bunu başaramadı. İdam edildikten sonra kesilen kafasının yerinde virüs renginde bir et parçası vardı. Yaşlı adam küçük bir kahkaha attı. Elinde tuttuğu miğferi ona verdi. Miğfer adamın yüzünü tam olarak kapatıyordu. Adam ilk defa konuşuyormuş gibi önce öksürdü ve konuşmaya başladı. Zindan kapısını göstererek.

-Git. Dedi.

          Adam eliyle onayladı ve kapının demir parmaklıklarını tuttu. İki demir parmaklığı birbirinden bükerek ayırdı. Oluşan aralıktan geçti ve uzun koridorda ilerledi. Yere bulaşmış kan lekelerine aldırmadan bir sonraki kapıya kadar yürüdü. Kapının ardında karşılaştığı kırmızı alevlerle çevrili canavar güçlü bir pençe darbesi ile adamın göğsünde koca bir yara açtı. Canavarı öldürmek için çok çaba harcamadı, ama ondan aldığı hasar nefes alıp vermesini zorlaştırdı, sonunda dayanamayıp kanlar içinde yere yığıldı.

-Ve hikaye burada sona eriyor.

-Dede! Dedi iki çocuk aynanda.

-Ne oldu?

-Yapma ama.

-Şaka yapıyorum, hikaye daha yeni başlıyor...

▬▬ι═══════ﺤ

RELİVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin