▬▬ι═══════ﺤ
Hunter'ı canlandıran virüs, Hunter'ın vücudunu terk etti. Aynı idam odasına geri döndü ve kendine yeni bir vücut buldu. Hunter yeni vücudunda gözlerini açtı. Yaşlı adam kılıcı Hunter'a uzattı. Bükülmüş parmaklıkların arasından geçti ve uzun koridorda yürümeye başladı ta ki çürümüş cesedini yerde buluna dek. Duraksadı ve düşünmeye başladı. Her şeyin farkına varınca duygusuz bir şekilde yola devam etti. Virüs onu yarı ölümsüz yapıyordu ama Hunter'ın duygularını da köreltiyordu.
Önüne alevlerle sarılı canavar çıktı bu sefer canavarın hangi hamleleri yapacağını biliyordu. Canavar geriledi ve koşarak Hunter'ın üzerine atlamaya çalıştı. Adam yerde yuvarlanarak saldırıdan kaçtı ve canavarın karnına kılıcını geçirdi. Kılıcındaki yeşil kanı üstüne sürerek temizledi. İlerleyebilmek için canavarın cesedine arkasını döndü. Ama bir sonraki kapının ardını görebilmesi için kaçabilmesi gereken oku başında buldu.
Tekrar uyandığında duraksamadı. Kılıcı yaşlı adam daha uzatmadan aldı ve demir parmaklıkları yere yıktı. Koridorda ilerledi ve canavarla karşılaştığı yere vardı. Alevle çevrili canavarın saldırısından kaçmak yerine, kendisine uzanan eli kesti ve okun geldiği yöndeki canavarı boynundan tutup havaya kaldırdı. Adam canavarı koridordaki duvara fırlattı ve canavar duvara çarpıp yere düşemeden tek bir kılıç darbesiyle canavarın kafasını bedeninden ayırdı. Bir sonraki tahta kapıyı açmak için zaman harcamayıp kılıcıyla kapıyı ikiye böldü. İçeride gördükleri Hunter' ı mutlu etmeye yetti. Ölümü bekleyen daha çok canavar...
▬▬ι═══════ﺤ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RELİVE
FantasyYeniden ve yeniden... Her tekrar geldiğimde yüzlerce yaratık dünyadan yok oluyor.