Weasleylerin evini her zamankinden daha gürültüydü. Bill bahçe cüceleri uğraşıp tüm gürültüden uzaklaşmışken küçük ikizler daha fazla ses çıkarmaya çalışıyorlardı. Charlie bu iki yaramaza bakmaya çalışıyordu ama daha kendisi 11 yaşındaydı, aklı fikri yaramazlıktayken iki bücüre bakmak yerine onlara katılıyordu.
Molly Weasley çocuklara bağırırken bir yandan da yemek yapıyordu, Arthur ise henüz eve dönememişti. Evet henüz evin en küçükleri Ginny ve Ron yok, tanrıya şükretmeliyiz eğer onlarda olsaydı küçük ikizler ile resmen evi yıkarlardı!
İşte tüm sıcaklığı ile Weasley ailesi!
Eğer kalabalık bir ailede yaşıyorsanız her zaman hızlı yemelisinizdir yoksa sizin yemeğiniz bile yerler! Chalie etrafa yemek bulaştıran ikizlerden kaçınarak hızlıca yemeğini yemeye çalışıyordu bu gün bir hata yapıp yeni kazağını giymişti ve kirlenmesini istemiyordu. Sessizce yemeğini yerken gözlerine babasının okuduğu gelecek postası takıldı.
"Baba fotoğrafta ki bir ejderha mı?"
Arthur sakin gülümsemesiyle oğlunu onayladı ve sayfayı değiştirip yazan haberi okudu "İlgini çekti galiba. Gringotts'u artık ejderhanın koruyacağını yazmışlar. Ejderhalar oldukça tehlikeli hayvanlardır kimsenin Gringotts'u soymaya kalkışacağını artık düşünmüyorum, saten oldukça tuhaf bir yer!"
Charlie babasının yüz ifadelerine karşı kendini gülmekten alı koyamadı ve her zaman ki tatlılığı ile konuştu "Ama çok tatlı duruyorlar! onların yanaklarını sıkmak isterdim."
Bill kardeşine göz devirdi "Seni tek seferde pişirirseler böyle konuşamayacaksın."
Yemeği kenara koydu ve ayağa kalktı, abisine inanmayarak fırından kızarmış tavukları çıkartan annesine döndü "Küçük olanları zararsızdır demi anne?"
"Ejderhalar senin gibi tatlı çocukları pişirmezler ama sen yemeğini yemezsen ben seni fırında pişireceğim!"
Fread ise hafif peltek konuşmasıyla araya girdi "Ama Chaarlie tatlı değil ki! Beni odasından kovdu, hemde totoma vurarak!" George buna kahkaha atarken sandalyesinden kayıp, yerde gülmeye devam ediyordu.
"Sihir yapmaya çalışırken sende dalga geçtin benle!"
"Beceremiyordun ki!"
Molly tavukları masaya koyarken derin bir nefes aldı, her şeyi abartan çocuklara bakmak çok zordu. İki çocuğu kısa süreliğine sustursa bile gene çeneleri durmuyordu. Charlie baktığı fotoğrafı havaya kaldırdı ve heyecanla konuştu "BEN BÜYÜNCE EJDERHA OLACAĞIM!"
Bill onun bu hayal gücüne karşı 'ah zavallı yavrucak' bakışları atıyordu. Fred, Charlie'nin turuncu bir ejderha oluşunu hayal edip kahkaha patlattı, George ise abisine katılarak "BENDE ERMİŞ OLACAĞIM!"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍 ━━ charlie weasley.
Fanfic"Saçmalama Fred! Bir ejderhaya aşık değilim!" hayır hayır bir ejderhaya aşıktı, tam olarak kabullenemese bile bir ejderhaya aşıktı! ✧✧✧ "Bu bir lanet gün geçtikçe bir ejderhaya dönüşüyorum, tıpkı nagini...