Kiss

4.9K 577 586
                                    

Eve geldiğimizde çantamda olan anahtarla kapıyı açıp ayakkabımızı çıkardıktan sonra içeriye geçtik. Girer girmez yemek kokusunu almıştım.

"Oğlum, sen mi geldin?"

Jeongin'e odama gidene kadar rehberlik ederken "Evet anne, sana bahsettiğim arkadaşımla geldik." dedim.

Odamın kapısını açıp içeriye girdikten sonra çantamı yerine koyup Jeongin'e döndüm. Jeongin odamı incelerken "Odan baya güzelmiş Hyunjin." dedi.

Gülümseyerek "Biliyorum, zevkim iyidir." dedim. Sonra da "Üstünü değiştirmek ister misin? Sana kıyafet verebilirim. Pantolonla oturma evde." dedim.

Jeongin kararsızca bana bakarken ben dolabımı açıp en üstte duran katlanmış ve yumuşatıcı kokan eşofmanı ve tişörtü çıkartıp Jeongin'e uzattım.

Elindekileri aldıktan sonra "Teşekkür ederim Hyunjin. Nerede giyinebilirim?" dedi.

Ben de dolaptan üstümden sabah çıkardıklarımı alıp "Sen burada giyin, ben banyoda giyinirim." dedim. Dolabın kapağını kapatıp Jeongin'e döndüm.

"Üstünü değiştirdikten sonra salona gelirsin. Koridorun başındaki oda."

Telefonumu da alıp odadan çıktıktan sonra banyoya girip üstümü değiştirdim. Okul kıyafetlerimi kirli sepetine attıktan sonra ellerimi de yıkayıp banyodan çıktım.

Salona gittiğimde çoktan salona gelip beni bekleyen Jeongin'i gördüm. Koltukta yanına otururken annem salona gelip "Hoşgeldiniz." dedi.

Jeongin ayağa kalkıp gülümseyerek eğilince "Hoşbuldum efendim." dedi. Geri koltuğa oturduktan sonra annem de karşımızdaki koltuğa oturup "Çok acıktınız mı çocuklar? Ona göre sofrayı hazırlayalım." dedi.

"Ben biraz acıktım anne. Ne zamana olur yemek?"

"15 dakikaya olur. Sen sofrayı hazırlamaya başla istersen."

Annemle beraber ayağa kalktıktan sonra Jeongin de kalkıp "Ben de yardım edeyim size." dedi. Annem kaşlarını kaldırıp Jeongin'e bakarak "Yok oğlum sağ ol, sen otur Hyunjin halleder." dedi.

Jeongin koltuğa geri otururken biz de salondan çıkıp mutfağa gittik. Mutfağa girer girmez annem kısık sesle "Kim bu çocuk?" dedi.

Sesinde kızgınlık yok, daha çok merak vardı.

"Jeongin anne, arkadaşım dedim ya."

Annem ocaktaki yemeği tencerenin içindeki kaşıkla karıştırırken "Nasıl arkadaş demek istiyorum. Sevgili olan mı yoksa Minho ve Jisung gibi mi?" dedi.

Çekmeceden 3 çatal ve 3 kaşık çıkartıp "Minho ve Jisung gibi arkadaş anne." dedim.

Çekmeceyi kapatıp dolaptan 3 tabak çıkardım ve tezgaha koyup tezgahtaki salata tabağı ile çatal ve kaşığı elime alıp mutfak masasına dizdim.

"Tatlı çocukmuş. Ama biraz büyük görünüyor sanki. Yaşıt mısınız?"

Bozdolabından çıkardığım içeceği masaya koyup dolaptan bardak çıkartarak "Sayılır. Bir yaş var aramızda. Çok da belli olmuyor bence." dedim.

Bu sefer annem "Büyük gösteriyor o zaman. Üniversiteye gidiyor mu? Ne okuyor?" dedi.

Bardakları da çatal ve kaşıkların yanına koyduktan sonra "Anne istersen çocuğum cvsini hazırlayayım senin için." dedim.

"İyi tamam Hyunjin."

"Sofra hazır anne, ben içeriye gidiyorum."

Mutfaktan çıkıp salonda telefonuyla ilgilenen Jeongin'in yanına gittim.

Playlist | Hyunin | Yang Jeongin × Hwang Hyunjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin