466 35 31
                                    

    K lesu jsme se dostali až za tmy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    K lesu jsme se dostali až za tmy. Petr rozkázal, že si uděláme tábořiště ještě na okraji oného lesa a vyrazíme zase až ráno.

Petr mě posadil na zem vedle Zuzky a Lucky.

,, Sedí se ti pohodlně ? " zeptal se mě.

,, Ano. " prikyvla jsem a vlastně tak trochu i zalhala.

,, Vážně ? " chtěl si být naprosto jistý.

,, Dobře. " vydechla jsem.
,, Moc dobře ne, ale zvyknu si. " ujistila jsem ho.
,, Když člověk pořád sedí na měkkém, tak pro něj tvrdá zem není příliš úžasná. "

Petr přikývl.
,, Chápu. " pousmál se.
,, Vážně to vydržíš ? " zeptal se mě ještě jednou.

,, Ano. " zasmála jsem se.

,, Dobře. Já a Edmund půjdeme nasbírat nějaké dříví, abychom mohli rozdělat oheň. " oznámil nám.

,, Buďte opatrní. " řekla jim Lucka.

,, Neboj, my jsme vždycky. " odpověděl ji na to Edmund a společně s Petrem vstoupili do lesa.

,, Uhm, to jim tak věřím. " vydechla Lucka a začala si hrát s kamínky.

,, Jak je znám, tak zase něco vyvedou. " přidala se Zuzka.
,, Nebo se pohádají. " dodala.

,, Pravda. " přitakala Lucka.
,, Vážně ti nevadí sedět ? " změnila téma a podívala se na mě.

,, Ne, vůbec. " usmála jsem se.
,, Už si začínám celkem zvykat. "

,, Kdyby jsi ale už nemohla usedět, tak si klidně lehni. " pověděla mi Zuzka.

,, Holky, nebojte, ano ? " podívala jsem se na obě dvě s úsměvem.
,, Dokážu si říct, když se mi něco nelíbí. "

Obě dvě sestry Pevensiovi přikývl a nastalo mezi námi ticho. Nevěděly jsme o čem si povídat, a také tu nebylo nic moc co dělat.

Dala jsem ruce za sebe a opřela se. Díky tomu jsem měla lepší výhled na nebe a nemusela tolik zaklánět hlavu. Hvězdy jsou tu hodně jiné, oproti těm na zemi.

,, Slyšely jste to ? " optala se nás Lucka.
,, Tam v křoví. " rukou ukázala na křoví kousek od nás.

,, Já nic neslyšela. " odpověděla jsem ji a podívala se na ono křoví, na které ukazovala.
,, Nemohl to být třeba králík ? Jsou v Narnii vůbec králíci ? "

,, Ano, jsou. " potvrdila mi to Zuzka.
,, Možná to taky nic nebylo. Nejspíš se ti jen něco zdálo, Lucinko. "

,, Co když zla sestra Sirény na nás poslala špeha ? " vyslovila svou strašidelnou myšlenku nahlas.

,, Myslíte, že o nás ví ? " otázala jsem se vystrašeně.

Jestli se u nás objeví a kluci tu ještě nebudou, tak kdo nás ochrání ? Holky budou moct utéct, ale co já ? Mně by určitě unesla.

,, Nedělej si s tím starosti, ano ? " Zuzka mi dala ruku na stehno.
,, Nejspíš to byl jen vítr nebo nějaké zvířátko. "

,, Uhm. " kývla jsem.
,, Určitě to nic nebylo. " zamumlala jsem si pro sebe, abych se trochu uklidnila.

,, Přesně. " souhlasila se mnou Zuzka.

,, Už zase. " vyhrkla ze sebe Lucka.
,, Dívejte. " ukázala opět na onen keř a opravdu, něco z tama vycházelo.

,, Hýbe se to. " poznamenala jsem.
,, Myslím, že to chce jít k nám. "

S holkama jsme netrpělivě a vystrašeně čekali, co z křoví vyleze.

,, Je to králík. " řekla Zuzka, když nebohé zvířátko vykouklo a ukázalo se nám tak.
,, Já to říkala. "

,, Je roztomilý. " uznala jsem a natáhla k němu ruku.
,, Pojď jsem, pojď. " trochu jsem zvýšila hlas.

Králík se na nás jen díval a nakonec ke mně přihopkal. Já si ho vzala do klína a začala ho hladit.

,, Králíci v Narnii nemluví ? " zeptala jsem se, ale pořád sledovala to chlupaté stvoření.

,, Vypadá to, že ne. " odpověděla mi Zuzka.
,, Vlastně vypadá úplně jako normální králík. "

Jenom jsem kývla a už zase zůstala potichu. Musela jsem se věnovat tomu chlupáčovi.

,, Už jsme zpátky ! " z lesa se vynořil Petr a hned za ním Edmund.

,, Ahojte. " pozdravila jsem je s úsměvem na rtech.

Kluci položili dříví na zem a holky jim začaly pomáhat s ohništěm. Já pořád pokračovala v hlazení králíčka.

,, Au ! " sykla jsem, když mě ten chlupáč kousl a někam odhopkal.

,, Jsi v pořádku ? " zeptal se mě Edmund a přisedl si ke mně.

,, Jo, jsem. " odpověděla jsem a zkontrolovala si ruku.
,, Pouze mě to zaskočilo. "

,, Dobře, podívám se na to. " přikývl a vzal mou ruku do těch svých.
,, Krev ti naštěstí neteče, ale radši ti to zavázám. " utrhl kousek látky ze svého trička a ruku mi tím obvázal.

,, Děkuji. " poděkovala jsem s úsměvem.

,, Za málo. " úsměv mi oplatil.

,, Zajímalo by mě, proč to udělal. " řekla Lucka a sedla si kousek od ohně, který už krásné hořel.

,, Možná se lekl toho ohně. " navrhla jsem.
,, Kousl mě totiž, když jste to zapálili. " dodala jsem.

,, Možná mu někdo dřív vyhrožoval, že si ho upeče. " zasmál se Petr svému vlastnímu vtipu. My ostatní jsme se k němu přidali.

,, Možná ano. " kývla jsem.
,, Bude vadit, když už si lehnu ? Jsem celkem unavená a zítra nás čeká náročný den. "

,, Jo, klidně. " řekl Petr.

Edmund se přišoupl víc k Lucince, abych si mohla pohodlně lehnout, což jsem také udělala. Nevím jestli mohu říct přímo pohodlně, ale aspoň jsem ležela.

,, Dobrou, Viktorie. " popřáli mi všichni dobrou noc.

,, Dobrou. " přání jsem jim oplatila a zabral a oči. Než jsem se nadále, upadla jsem do říše snů.













▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Vítejte

Moc se omlouvám, že tak dlouho nic nevyšlo, ale tak nějak jsem nevěděla jak pokračovat 😅

Snad se tady najde ještě někdo, kdo tohle čte...

Každý komentář a hlas pro znamená hodně a díky tomu vím, že mám pokračovat, tak to tady prosím zanechte.

V-Harrington

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 23, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Daughter of Aslan || Letopisy Narnie Kde žijí příběhy. Začni objevovat