VRIJDAG 18:00
Chloe is er net om ons klaar te maken voor het feest. Ik krul mijn haar en doe make-up op.
zo ziet je haar eruit ^
zo ziet je outfit eruit ^
'je ziet er zo hot uit' zegt Chloe. Ik zie er inderdaad niet verkeerd uit. 'jij dan' zeg ik enthousiast tegen Chloe. Chloe heeft een strak donkerblauw jurkje aan met spaghetti bandjes en witte hakken en gestyled haar. Ze ziet er echt heel sexy uit. Chloe heeft een auto met open dak dus we rijden keihard met haar auto richting het feest maar eerst halen we Louis op. Louis stapt achterin en Chloe kijkt me grijnzend aan. Het huis waar we het feest hebben is enorm en het heeft ook een zwembad alleen ik denk niet dat iemand gaat zwemmen. Ik stapt uit en Louis zegt gelijk "damn Lena, je ziet er echt mooi uit." Ik kijk hem lachend aan. We lopen met z'n drieën naar binnen en beginnen al gelijk te dansen. Er wordt echt goede muziek gedraaid. "zal ik wat drankjes gaan halen?" Zegt Chloe, "is goed kijk wel uit dat niemand er iets in doet" zegt Louis. Als Chloe richting het drinken loopt pakt Louis me vast en trekt me dichter naar hem toe. Voorzichtig zoent hij me. Ik krijg gelijk weer een geweldig gevoel in mijn buik. Dan komt Chloe met 9 shotjes in haar hand. "Jezus Chloe jij hebt er wel zin in" zeg ik lachend maar verbaast. We pakken alle drie een shotje en gooien hem achterover. Ik trek een zuur gezicht, Louis moet lachen en hij pakt het volgende spotje en gooit hem achterover. Dan pakken Chloe en ik ook een shotje en gooien hem achterover. Na een vol uur zijn we allemaal een beetje aangeschoten. Louis en ik beginnen een beetje vies te dansen. Rond 00:00 zijn we allemaal wel uitgedanst en moe. "Ik ga naar huis, jij red je wel toch met Louis?" zegt Chloe. "Ja hoor wij gaan zo ook naar huis" Zeg ik terwijl ik Louis lachend aan kijk. Als we bij Louis z'n huis aangekomen zijn sluipen we zachtjes naar binnen. We lopen naar boven maar de trap kraakt een beetje. "ssst" zegt Louis lachend. Ik giechel en kijk hem verliefd aan. We sluipen Louis zijn kamer binnen en doen de deur op slot. Louis komt dichterbij en doet een plukje haar dat een beetje in m'n gezicht hangt achter mijn oor. Zijn handen voelen zacht en warm aan. Dan zoent hij me, en gaat langzaam naar mijn nek. Hij trekt mijn benen om zijn heupen en legt me op zijn bed neer. Ik trek zijn shirt uit en hij de mijne. Hij probeert mijn bh los te maken maar dat lukt hem niet dus ik maak hem maar los en we moeten lachen. Hij zoent me weer in mijn nek en trekt dan mijn rokje naar beneden. Hij glijd met zijn hand in m'n slipje en duwt twee vingers naar binnen. "is dit oké?" vraagt hij. Ik knik en kreun zachtjes. Dan maak ik zijn broek los en trek hem naar beneden. Hij begeleid mijn hand naar in zijn broek en gaat zachtjes heen en weer. Die huid daar voelt gespannen aan. Hij zoent me weer en zegt "je weet zeker dat je dit wil doen?". "ja, zeker" zeg ik. Dan pakt hij een condoom en doet hem om. Het duurt langer dan ik dacht maar ik vind het een beetje awkward om te kijken dus ik kijk een beetje weg. Dan Trekt hij me slipje omlaag en duwt hem zonder waarschuwing naar binnen. Damn dit voelt goed. Dan gaat hij wat sneller, ik kreun harder. Hij zoent me weer, damn dammn dit voelt zo goed. Uiteindelijk vallen we samen in slaap.
okee ja, dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf 😂. Hoop dat je het wel leuk vind:)Tips en ideeën zijn altijd welkom🤗
JE LEEST
It was always you
General FictionLena is een 16 jarig meisje die een moeilijk jaar achter de rug had maar het nog steeds best moeilijk heeft totdat ze een jonge ontmoet waar ze gelijk verliefd op is, maar voelt hij hetzelfde voor Lena? MAIN CHARACTERS: Lena (16/17) Louis (17/18) CH...