1-O bir cadı

2.3K 121 50
                                    

1- O bir cadı!

"Tanrım! Chaeyoung nerede?"

Jisoo sinirle çatalını masaya bırakırken Soojin başını kaldırıp güldü. "Uyuyor olmalı. Uykuya aşık biliyorsun."

Jisoo güldü. "Bilmez olur muyum?"

İkili kendi aralarında gülerken Chaeyoung apar topar ortak salona girmişti. Gömleğinin bir iki düğmesi açık kırmızı saçları ise belinden aşağı sarkıyordu. McGonagall onu bu şekilde görseydi kızabilirdi fakat bu umurunda değildi.

Erkekler Chaeyoung'a kaçamak bakışlar atarken Chaeyoung düğmelerini ilikleyerek Gryffindor'un masasına oturdu. "Selam bayanlar görmeyeli beni özlemiş olmalısınız."

Jungkook başını okuduğu kitaptan kaldırıp sırıttı. "Chaeyoung gelmemen için az önce dua ediyordum. Ah Tanrım! Neden kabul etmiyorsun dualarımı."

Chaeyoung tabağına koyduğu zeytini ona atıp dil çıkardı. "Sus Jungkook yoksa masanın üzerine çıkar Jungkook soyadını değiştirmek istiyor. Kim olacak artık diye bağırırım."

Jungkook'un yanakları kızarırken uzanıp Chaeyoung'ın saçını çekti. "Sus!"

Chaeyoung omuz silkip tabağındakileri yemeye başladı. Jisoo ve Soojin bugün ki yapılacak dönüşüm sihri hakkında konuşuyorlardı. Jungkook ders çalışıyor Namjoon Hufflepuff masasında oturan sevdiğine gizli gizli bakıyordu

Birden tüm fısıldaşmalar susunca Chaeyoung başını tabağından kaldırıp direkt olarak kapıya baktı. Lalisa Manoban sarı kısa saçlarını taramış ve kaküllerinin gözlerini kapatmasına izin vermeyerek düzenlemişti.

Yeşil siyah kareli eteği şüphesiz ki ona çok yakışıyordu. Beyaz gömleğini eteğinin altına koymuş kravatını düzgünce bağlamıştı. Gözleri etrafta gezinmeden kendi masasına geçince kendine bakan bir çift gözü gördü ve sırıttı.

Chaeyoung ile beraber bu okula geldiklerinden beri kavgalıydılar. Hatta Chaeyoung onun yemeğinin içine içinde işkembe aromalı olan bir çikolata koymuştu ve Lalisa buna karşılık olarak onun yatağının üstüne onlarca kurbağa koymuştu.

Evet bu gerçekten berbattı. Fakat hala bu düşmanlıkları devam ediyordu. Asla bıkmıyorlardı.

"O bir cadı." Diye tısladı Chaeyoung. Son ekmek parçasını da ağzına atmadan önce konuştu. "Ondan nefret ediyorum."

Jisoo güldü. "Hadi canım, hiç fark etmemiştik biliyor musun?"

Masadakiler bunu duydukları için gülüşürlerken Chaeyoung Slytherin masasında ki kıza bakıyordu sinirle. "Seni mahvedeceğim Lalisa Manoban. Aptal!"

Lalisa Chaeyoung ile olan bakışmasını kesip kahvaltısını etmeye başlamıştı. Hemen yanında oturan Jennie defterini kapatıp asasını eline aldı. "Jisoo'ya büyü yapsam eksi kaç puan alırım?"

Lalisa başını kaldırıp Gryfindor masasındaki kıza baktı. Arada arkadaşlarına bakıp gülümsüyordu. Başka yaptığı hiçbir şey yoktu ama o bir Gryffindor'du. Bu bile onların gözünde büyük bir kabahatti.

Jennie sırıtıp asasını salladı ve Jisoo'nun çantasını hedef alarak, "Expelliarmus*" dedi. Jisoo'nun çantası hızla diğer duvara çarpmış ve içinde ki kitaplar yere düşmüştü. Yüzünde ki gülümseme yavaşça solarken başını kaldırıp Jennie'ye baktı.

"McGonagall seni mahvedecek Kim Jennie!"

Diye bağırdı ve eşyalarını ufak bir sihirle çantasına koyup ortak salondan çıktı. Chaeyoung şaşkınlıkla ağzı açılmışken o da ani bir sinirle asasını çıkartıp Jennie'yi hedef alıp "Petrificus totalus!"

Jennie donup kalırken Chaeyoung Jisoo'nun peşinden gitti. Salondaki herkes şaşkındı. Jungkook Slytherin masasındaki Jennie'nin üstünde ki büyüyü çözüp dışarı çıktı. Bu tam bir delilikti.

"SLYTHERİN VE GRYFFİNDOR'A EKSİ ELLİ PUAN.!"

McGonagall sinirle bağırmıştı. Lalisa Manoban dişlerini sıkıp ayağa kalktı. "Aptallar." Dedi çıkmadan önce.

Bunu herkese demişti...

...

"Evet çocuklar bugün aranızda yaşanan o olayları unutun ve derslere odaklanın lütfen."

McGonagall sakin bir sesle konuşup az önce anlattığı sihiri yapması için Chaeyoung'a dönüp
"Hadi bakalım Park Chaeyoung, senden bir hayvana dönüşmeni istiyorum."

Chaeyoung düşünürken Gözleri kısa bir süreliğine Lalisa'ya kaydı ve küçük bir oyun oynamak istediği için kedi olmaya karar verdi. Çünkü Lalisa Manoban'ın kedilere karşı bir samimiyeti vardı.

Eh Chaeyoung da onun onurunu yerle bir etmek istemişti. Ama işler pek istediği gibi gitmemişti.

...

ALLAHIM! BAŞLADIM

Ya ilk bölüm sıkıcı gelmiş olabilir ama bilmiyorum umarım beğenirsiniz. ❤🗝🌈

Slytherin binasında olanlar

-Lalisa

-Jennie

-Taehyung

-Yoongi

-Jimin

-Young Bin

-In Seong

Gryffindor binasında olanlar

-Chaeyoung

-Jisoo

-Soojin

-Jungkook

-Hoseok

-Namjoon

-Jae Yoon

-Jaehyun

Hufflepuff binasında olanlar

-Seokjin

-Yugyeom

-Jackson

-Mark

-Hwiyoung

-Dawon

-Zuho

Ravenclaw binasında olanlar

-Nayeon

-Mina

-Momo

-Roowon

-Chan-hee

-Taeyang

Hatalarım olabilir 🤷🏻‍♀️ hatasız kul olmaz derler
Görüşürüz! 👍🏻🗯

not allowed | chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin