bölüm tamamen yoonminseok'tan oluşuyor ballarım, iyi okumalar 🤭❄🌸🌈💖
...
"jimin, kalk! hadi pamuk oğlan, kalksana."
jimin haftalar sonra zar zor uyuduğu uykudan kaldırıldığında kaşları çatık bir şekilde yoongi'ye baktı "efendim yoon?"
yoongi dudaklarını ıslatıp onun omzunu okşadı "jimin, çok kötü bir şey oldu."
sarı saçlı oğlan yatakta doğrulup tedirginlikle yoongi'nin gözlerinin içine baktı "söylesene yoongi, ne oldu? hoseok'a bir şey mi oldu? tanrım! o nerede, gidelim hemen-"
"jimin'im üçümüzün aileleri gelmiş okula."
nefesi kesildi jimin'in, küçük elleri kalbini bulurken boğazına oturan yumru yutkunmakla geçmiyordu resmen. dolan gözlerini kırpıştırıp yoongi'nin parmaklarına tutundu.
"ne yapacağız?" diye fısıldadı dehşetle, kalbi yanıp kavruluyor, içine düştüğü bu çukurdan kurtulmak istiyordu.
"birtanem, kalkıp giyin. gryffindor binasına gidelim ve hoseok'la konuşalım."
jimin çaresizce başını salladı ve hızla ayağa kalktı, yoongi onun gerginliğini geçirmek için ellerini beline sardı ve burunlarını birbirine sürttü "sakin ol, biz üçümüz gideceğiz buralardan. söz veriyorum, herşey çok iyi olacak."
jimin usulca başını salladı ve burnunu çekip geceden koltuğa attığı kıyafetlere uzandı, yoongi ise pencereden dışarı ailelerine baktı. söz vermişti doğru ama neler olacağını kestiremiyordu, o da korkuyordu ama güçlü durmaya çalışıyordu.
"hadi gidelim." dedi küçük parmaklar büyük ellerine sarılırken, titrek bir nefes alıp ellerinin uyumunu düşünmemeye çalışarak odadan çıktılar, neler olacağını bilmeden.
𝔨𝔦𝔞𝔯𝔰𝔩𝔞𝔶
"jimin, yoongi!"
iki slytherin'li duydukları telaşlı sesle karşıdan gelen çiçek çocuğa baktılar. hoseok koşar adımlarla önlerinde durdu ve gerginlikle konuştu "üçümüzün ailesi bahçe de konuşuyor, hiç iyi şeyler olacağını hissetmiyorum."
hoseok'un ailesi sanıldığının aksine güçsüz bir aile değildi, açıkçası slytherin'lilerden bile daha güçlü bir aileydi ki oldukça katı kuralları vardı. ve hoseok onlardan çok fazla çekiniyordu, özgür kalabildiği bu okuldan ayrılmak istemiyordu. jimin saçlarını karıştırıp bahçe de birbirleriyle sinirle konuşan ailelerine baktı.
kendi babasının gözlerinin yeşile dönüştüğünü fark ederken gerginlikle yutkundu ve iki oğlanın elini tutarak koşmaya başladı.
"sakın sesinizi çıkarmayın, sizi gizli bir yere götüreceğim. şimdi ki kıyametten kurtulmak için."
istedikleri halde iki oğlanın da sesi çıkmadı, hoseok hasret olduğu iki bedene bakarken usulca iç çekti ve dolmuş gözlerini kırpıştırdı. yoongi ise yandan usulca ona bakıyor, koştukları için burnuna gelen kokusuyla mest oluyordu.
dışarıda ki cehenneme rağmen bu üç oğlan cenneti yaşıyordu.
𝔨𝔦𝔞𝔯𝔰𝔩𝔞𝔶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not allowed | chaelisa
Fanfictionlalisa manoban'ın tek zayıf noktası kedilerdi. kim bilebilirdi ki düşmanı park chaeyoung'ın sınıfta ki en güzel kedi olabileceğini... [chaelisa] tamamlandı. ❥ilk chaelisa harry potter hayran kurgusudur...