-ქალბატონო მია, უფროსმა შესაძლოა ეს საქმე დახუროს-თქვა ერთ-ერთმა პოლიციელმა და მიას გაცხარებაც დაიმსახურა
მია-როგორ თუ დახუროს, ეს ჩემი საქმეა, ახლავე დაუძახე ვუჯინს.
ახალგაზრდა მამაკაცი ოთახში შედის და მიას წინ კალათდება.
მია-ვუჯინ, ეს როგორ გავიგო,
ხომ გთხოვე უფროსთან მოგეგვარებინა?ვუჯინი-კი მია მითხარი, მაგრამ მე ვეცადე
მია-როგორც ჩანს, ბოლომდე არა.
ამ საქმეს მე მივხედავ, შენ კი ნარკოდილერის ფიზიკური აღწერილობა მჭირდება და გაარკვიე "აუცილებლად"!მია უფროსის კაბინეტის კარზე აკაკუნებს და პასუხის გარეშე იჭრება ოთახში.
მია-ეს ხომ ჩემი საქმეა?
ჩანი-ამ საქმეს დავხურავთ, რადგან უკვე ეს დამნაშავე ნახევარ წელზე მეტია ძებნაშია და მისი სახელიც კი ვერ გავარკვიეთ, ამ საქმეს ძალიან უყურადღებოდ უდგებით, ქალბატონო მია.
მია-ბატონო ჩან, გპირდებით, რომ ამ საქმეს მე მივხედავ და ისე დავხურამ, დამიჯერეთ ის ნაბიჭვარი ციხეში ამოყოფს თავს.
ჩანი-რადგან ასეთი დარწმუნებული ხარ საკუთარ თავში, ეს შენთვის მომინდია.
მია-მადლობთ!
მია კაბინეტიდან გასვლას აპირებდა, როდესაც უფროსის სიტყვებმა შეაჩერა.
ჩანი-რამე შეცდომა არ დაუშვა, წარმატებები მია.
მიაც გახარებული თავის კაბინეტს დაუბრუნდა და საბუთებს გადაავლო თვალი.
მეორე დღეს ყავით ხელში, ისევ სამსახურს უბრუნდება და დილის რუტინით, ვუჯინს კაბინეტში იბარებს.
დღე არც ისეთი კარგი აღმოჩნდა, მაგრამ მიას იმედი ჰქონდა, რომ ყველაფერი მოგვარდებოდა და უფროსსაც იმედს არ გაუცრუებს.მია-აბა გელოდები, რა გაარკვიე?
ვუჯინი-მისი აღწერილობა არ არის ცნობილი, მასთან ვინც მუშაობს იარაღებით არიან მომარაგებულნი, ის გაყიდვებში არ მონაწილეობს, გარედან აკვირდება ყველაფერს და ყველანაირ სახიფათო თუ წვრილმან საბუთს იშორებს, რომ ინფორმაციამ არ გაჟონოს, ის ყველანაირად დაცულია, ასევე საქმეს არასდროს აგვარებს მობილური ტელეფონით და ეს კიდევ ერთ პრობლემას გვიქმნის.
YOU ARE READING
მოთამაშე ნარკოდილერი
Fanfictionდეტექტივი გოგონა, რომლის ცხოვრებაც ერთი საქმით შეიცვლება. --------------------------------- შესაძლოა გეცნოთ ფიკი, რადგან წინა ექაუნთი გამიუქმდა და ხელახლა ვტვირთავ.