အပိုင်း(1)စတင်ခြင်း အပိုင္း(1)စတင္ျခင္း

4.6K 114 0
                                    

]]Unicode]
" အားငါဘယ်ရောက်နေတာလဲ "
'မင်္ဂလာပါ host ကျွန်တော်က System 231 ပါ'
(ဟင်ဘယ်သူငါ့ကိုစကားလာပြောနေတာလဲ)
'host ကျွန်တော်က system ဖြစ်တာကြောင့် အကောင်အထည်မရှိသေးပါဘူးhost'
"ငါစိတ်ထဲကပြောနေတာတွေကို မင်းကြားတယ်ပေါ့"
'ဟုတ်ပါတယ် host အခုကစပြီးကျွန်တော်နဲ့hostနဲ့က စိတ်ချင်းဆက်နွယ်နေပါပြီ host စိတ်ထဲကပြောသမျှကိုကျွန်တော်ကြားရပါတယ် host '

" မင်းကဘယ်သူ့မို့လို့ငါပြောတာတွေကြားနေရတာလဲ မင်းကသရဲလား မင်းကဘာလို့ငါ့ကိုhostလို့ခေါ်ရတာလဲ"
'ကျွန်တော်ရှင်းပြပါ့မယ်host'
'hostက ကမ္ဘာတစ်ခုစီကိုသွားပြီး host ရဲ့ Missionတွေကိုထမ်းဆောင်ပြီး pointsတွေယူရမယ် အဲ့ pointsတွေနဲ့ host လိုအပ်တာတွေ လဲလို့ရပါတယ် ကျွန်တော်တာဝန်က host ကိုကူညီပေးရမှာပါ '
" ငါကဘာလို့မင်းပြောသလိုလုပ်ရမှာလဲ ငါကိုအခုချက်ချင်းပြန်ပို့ပေး "
'Hostကအခုဝိညာဉ်ပါ အခုဆေးရုံ ကိုမာဖြစ်နေတာပါ'
"ဘာ! ငါကဘာလို့ဆေးရုံရောက်ရမှာလဲ ငါကအခုအလုပ်ကိစ္စနဲ့ခရီးသွားနေတာလေ "
'host ဘာလို့ဆေးရုံရောက်နေလဲ ဆိုတာကို မမှတ်တာလဲ'
" အား! ငါ့ခေါင်းဘာလို့ကိုက်လာတာလဲ"
'Host ဘာဖြစ်တာလဲ အဆင်ပြေရဲ့လား '
"ရတယ် ငါဘာမှမဖြစ်ဘူး ဟုတ်သားပဲ ငါခရီးသွားနေတုန်း လမ်းမှာ accidentဖြစ်သွားတာပဲ"
'တော်သေးတာပေါ့ hostရယ်'
"အစောနက မင်းပြောသလို ငါMission တွေထမ်းဆောင်ရင် ငါကဘာပြန်ရမှာလဲ "
'host ကမ္ဘာပြန်လို့ရပါတယ် host'
"အဲ့တာဆိုရင်ငါလက်ခံတယ်"
"ခဏငါညီလေးရော သူအဆင်ပြေရဲ့လား " 'သူအခုအဆင်ပြေပါတယ် host'
"အော် တော်သေးတာပေါ့ ငါ့ညီလေးကိုကြည့်ထားပေးအုံး"
'ဟုတ်ကဲ့ပါ host '
"မင်းနာမည်ကဘာလဲ"
'ကျွန်တော့်မှာနာမည်မရှိပါဘူး host code ပဲရှိတယ်'
"ငါမင်းကိုဘယ်လို‌ခေါ်ရမလဲ"
'System 231 လို့ခေါ်လို့ရပါတယ် host'
"System 231 ခေါ်ရတာအဆင်မပြေဘူးငါမင်းကို xiao Yu လို့ခေါ်မယ်"
'တကယ်လားhost အဲ့တာကျွန်တော့်နာမည်လားhost ကျွန်တော်ငိုတောင်ငိုချင်လာပြီ'
"မင်းကလည်းကွာ နာမည်လေးပေးတာကိုငိုနေသေးတယ် "
'ကျွန်တော့်မှာအခုချိန်ထိကိုယ်ပိုင်နာမည်မရှိဖူးသေးဘူး'
" ဘာမှမဖြစ်ပါဘူးမင်းမှာအခုကိုယ်ပိုင်နာမည်ရှိသွားပြီလေ ဘာမှတွေးမနေနဲ့တော့ ငါ‌မင်းကိုမေးစရာရှိတယ်"
'မေးပါ host'
"ကားaccidentကို ဘယ်လိုလုပ်ပြီး ဒီကို‌ရောက်လာတာလဲ"
'အဲ့တာတော့ကျွန်တော့်မှာ ‌ပြောပိုင်ခွင့်မရှိပါဘူးhost'
"ဟုတ်ပါပြီ ငါအခုဘယ်က‌နေစလုပ်ရမှာလဲ"
'ပထမဦးဆုံး hostရဲ့ profile ကိုပြပါ့မယ်'

System Yu Where stories live. Discover now