Δυστυχώς τα πράγματα για αυτήν δεν ήρθανε καθόλου όπως τα περίμενε. Είχε μια ήσυχη καθημερινή απλή ζωή στο χωριό , τι μπορούσε να πάει στραβά;! Τότε ήταν έφηβη , γεμάτη όρεξη για ζωή Και πόθο για να ζήσει οτιδήποτε της επιφύλασσε η μοίρα της όμως δεν ήταν έτοιμη για τραγωδίες . Σύντομα ήρθε η ώρα να θρηνήσει για τον θάνατο της μητέρας της που ήρθε από το πουθενά να καταστρέψει μια οικογένεια. Καμιά αιτία και εξήγηση δεν μπορεί να δικαιολογήσει και να παρηγορήσει αυτό το κορίτσι . Τότε ήταν που ένιωσε πραγματικά μόνη. Σαν να είναι κλεισμένη σε ένα σκοτεινό δωμάτιο το οποίο είχε μόνο ένα παράθυρο να θυμίζει την όμορφη ζωή που όμως τώρα κάποιος έχτισε και αυτό το παράθυρο αφήνοντας το κορίτσι να μείνει εκεί για πάντα καταδικασμένο να θρηνεί για την υπόλοιπη ζωή της. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στο πώς και το γιατί πέθανε αυτή η γυναίκα καθώς η αιτία δεν θα αλλάξει το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση θα ήταν το ίδιο. Σαν να μην έφτανε ο χαμός της μήτρας της , ο πατέρας του κοριτσιού αποφασίζει να φύγει από την περιοχή και φυσικά χωρίς να την πάρει μαζί της. Ταυτόχρονα ο λίγο μεγαλύτερος αδερφός της έπρεπε να υπηρετήσει στον στρατό και να κάνει την θητεία του. Η ζωή ήταν τόσο άδικη μαζί της .Ήταν όντως μόνη της τώρα ανάμεσα σε πολλά δωμάτια να περιπλανιέται στους άδειους διαδρόμους με μόνη συντροφιά τις σκέψεις και τις εικόνες της μητέρας της . Ούτε να φανταστώ δεν μπορώ πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να είσαι αναγκασμένος να δεις μόνος σου στον χώρο όπου το αγαπημένο σου πρόσωπο άφησε τις τελευταίες του ανάσες πρόσφατα. Πόσο θα σε στοιχειώνουν την μέρα και την νύχτα. Πόσες παραισθήσεις και εικόνες θα τριγυρνάνε στο μυαλό σου;!
YOU ARE READING
Η ζωή της και εγώ
RomanceΗ ζωή μιας γυναίκας μέσα από τα δικά μου μάτια. Σκέψεις και εικόνες ξεχύνονται σε αυτές τις σελίδες μα όλα ίσως είναι απλά υποθέσεις!