Birinci Bölüm:Kelebek

22 3 0
                                    

Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır. Benim hikayem diğer hikayelere pek benzemiyordu. Sonunun kötü biteceğini bile bile yürüdüğüm her yol yaşam hikayemi diğer hikayelerden farklı kılmıştı. Kötu sona sahip olduğunu bildiğim hikayem kendi kafamın içinde iyi sonlar kurup kötülüğü ötekeleştirerek yok saymıştım.

Ben bir ucubeydim. Bir ucubenin hikayesi diğer insanlarla benzerlik taşıyamazdı sonuçta.

Elimde ki yayı gerip oku Başak'ın kafasında bulunan elmaya isabet ettirerek toprakla bütünleşmesini sağlamıştım.

Şu hayattan öğrendiğim bir tek şey vardı. Ne olursa olsun hayalini elde etmek uğruna gerekirse canını feda et.

Son turnuva.

Bu azap çıkmazından kurtulacağım son savaş.

Son kez o piste çıkarak yarışıp zafer elde edeceğim.

Ben de her normal insan gibi bir yaşam sürebilecektim.

Arkamı dönerek fırlattığım ok ile Selçuğun çığlığı kulaklarıma iliştiğinde hızla önüme döndüm.

Kırmızı elma ve ok Akının sağ bacağının hemen dibindeydi.

Selçuğa baktığımda hiçbir sorun gözükmüyor, Başak'a yürüyecek kadar sapasağlamdı.

"Bakışların." Sağ elini sol göğsünün üzerine koyarak. "Burayı isabet etti." Attığım okun bir yerlerine saplandığını sanarken Selçuk olayı fırsata döndürerek her zaman ki yavşaklık formunu koruyordu.

Aptal çocuk.

Hatıralarımda tek güzel kalacak an Akın,Başak ve Selçuk'a aitti.

"Elman olayım ısır beni Başak." Kafasının üstünde duran elmayı eline alarak yüzünü buruşturdu.

"Selçuk beni zorlama." Elinde ki elmayı tekrar kafasına koyduğunda yayımda çektiğim oku kafasına fırlattım. Okun elmanın ortasında kalarak yere düşmesi Selçuğa laf anlatmaya çalışan Başak'ın irkilmesine sebep olmuştu.

"Rüyet bir rüyanda Selçuğun başka bir kıza aşık olduğunu görebilir misin lütfen." Başak kafasını Selçuğa döndürdükten sonra sağ elini yan tutarak boğazından hızla geçirdi.

"Rüyalara aykırı davranması okuldan atılması demek Başak bunu sende biliyorsun." Akın haklıydı. Bilinç altımızı devreye sokarak rüyaların dengesini bozmak okul kurallarına aykırıydı. Rüyalar tanrının gelecekte ki göstergesi olarak kabul edilmesi nedeniyle rüyalarımız hocalarımız tarafından kontrol altında tutulmakta.

Okuldan atılma olayına gelecek olursak yıllardır bunun için uğraşıyordum. Ve yıllar sonra bunu başarmıştım.

Sadece boş bir tehtitten ibaretti okuldan atılmak.

Hükümetin bile sakladığı,koruma altına aldığı öğrenciyi hatası yüzünden okuldan atmak pekte işlerine gelmezdi.

Akın Yerden aldığı elmayı cebine sokarak 200 metre ötede olan puntanın olduğu tarafa yöneldi.

Akın puntanın önüne varmasıyla başparmağını havaya kaldırdı. Yayımı geri çekerek oku Akının kafasına isabet ettirdiğimde elma çoktan yere düşmüştü.

"Ormanın sonunda ki göle gidiyorum geliyor musun?"
Puntanın olduğu taraftan bana bağırmasıyla bulunduğum yerden adımlarımı hızlandırarak yanına ulaştım.

Toprağın üzerine bedenimi yerleştirerek bacaklarımı göle doğru hafifçe salladım.

"Emin misin?" Emin olmamı istemiyor gibiydi.

Esaretin RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin