Minden akkor kezdődött amikor megérkeztek. Az ajtók kinyíltak és úgy léptek be a bálterembe, mintha az egész az övék lenne. Az összes fej feléjük fordult... a társalgás hamarosan meghalt. A feszültség fokozódott a bálteremben amint lesétáltak a lépcsőn... két hívatlan vendég. Akik még nem ismerték fel kik is ők... hamarosan rettegtek.
A rettegett duó lesétált a földszintre. Minden szem rájuk szegeződött. A vendégek először a jobb oldali nőt ismerték fel. Fiatalabb volt, egy pufi ruhát viselt amit virágok borítottak. A maszkja csak az arca felső részét takarta, a rózsás mosolygós ajkai láthatóak voltak. Az ő neve Neera. Országszerte ismert volt. A hírneve nem volt indokolatlan. A kettős énjéről volt híres. Az aranyos és édes külső egy szadista szörnyet rejtett. Mindennél jobban élvezte a vérontást. Vérszomja telhetetlen volt.
A jobb oldalon egy sokkal érettebb nő sétált lefelé. Sötét, szinte félelmetes légkör vette körbe. Fekete ruhát viselt egy maszkkal, ami eltakarta az egész arcát. De tudták, hogy az a maszk rejti az ördög mosolyát. A Rium család vezetője. Az ország egyik legerősebb maffiacsaládjáé. Estée. Úgy tűnt, hogy ebben az erős párosban viszont nincs túl sok közös vonás. Ellentetjei voltak egymásnak, de mind a ketten örökölték a Rium család lila íriszét. Azok, akik látták fényleni ezeket a szemeket, nem éltek elég sokáig, hogy elmondják, mennyire éteresen is ragyognak azok. A Rium családot nem kizárólag az alvilági hatalmuk miatt, hanem az ereikben futó erejük miatt is félelmetesnek tartották. Képesek voltak hajlítani és vezetni az elektromos áramot, és azt termelni is, emellett még másodpercek alatt képesek voltak ölni is.
Amikor a lépcső végére értek a fiatalabbik, Neera elvett a lent álló pincértől egy tálca pezsgőt és elkezdte inni őket. A pincér aki tetőtöl talpig rémülten állt ott meglepődve nézte tetteit. Egyik pohár után a másik. Amikor végzett egy pohárral, eldobta. És ezt újra, és újra megismételte. A házigazdák nem engedhették, hogy ez tovább folytatódjon. Hoseok és Yoongi a Bang családból mentek üdvözölni őket. Ők voltak Bang Si-hyuk legidősebb fogadott fiai. Míg élt 7 fiút fogadott örökbe és most ők heten egy olyan erő amivel számolni kell. A telepátia erejével rendelkezett ez a klán, amely az egyik legfélelmetesebb maffiacsaláddá tette őket. A család vezetője, most, hogy Bang Si-hyuk meghalt, ismeretlen. Csak ők heten tudták, hogy ki az. Vagy ők sem?
A tagok szmokingot viseltek egyszerű és elegáns maszkokkal. De a maszkok nem tudták elrejteni a szürke íriszüket, amelyet ezüst kör vesz körül. A Bang klán szeme.
Amikor a két nőhöz értek, Neera szeme baljósan szikrázni kezdett. A tömeg megdöbbent és inkább hátrább léptek. Neera egy mosoly kíséretében meghajolt.
"Üdvözlünk" kezdte Hoseok "Mi hozott ide titeket? Nem emlékszem, hogy meghívót küldtem volna nektek."
Neera a nővérére nézett. Amikor az bólintott, beszélni kezdett.
"Ó, biztosan valami probléma lehetett. Jól emlékszem, hogy kaptam egyet ..." - a mosoly Neera arcán egyre feljebb kúszott.
Jimin előretört a tömegben, és közvetlenül a nők elé állt. "Te..!" - úgy tűnt, meglepődött. "Nem voltál ilyen engedelmes, amikor utoljára láttalak." Mire befejezte a mondatát, Neraa a tőrét már a nyakához is szegezte, de a férfi még mindig mosolygott.
Estée a hugának a kezére tette a kezét, aki nem túl boldogan, de leengedte a pengéjét. Úgy tűnt, hogy Yoongi bosszús volt, amikor megkérdezte: "Mi is hozott ide titeket?" "Csak egy pillantást akartunk vetni a jóképű Bang férfiakra" - kacsintott Neera Yoongira. "Úgy tűnik a pletykák igazak."
"Ha már itt vagytok, kérlek élvezzétek a partit" - invitálta őket beljebb Hoseok.
Yoongi felsóhajtott, mintha nem lepődne meg ezen. Jimin pedig egy vigyort villantott nekik.
"Élvezzétek az estét hölgyek."
YOU ARE READING
Lady Boss (magyar)
Fanfiction...a feszültség fokozódott a bálteremben, mikor megérkeztek... két hívatlan vendég. Akik még nem ismerték fel kik is ők... hamarosan rettegtek. (Ez a lefordított változata a "Lady Boss"-nak. Az eredeti fanfiction-t PHmm23 írta, én segédkeztem a stor...